تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۷۴
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری دو المپیاد همگانی با حضور 53 شهر و روستا در بابلسر خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری 2 المپیاد همگانی با حضور 53 شهر و روستا در بابلسر/ 6 پروژه ورزشی تا نوروز 99 به بهره‌برداری می‌رسد
یاسر ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در بابلسر توجه خوبی به ورزش همگانی شده که برای مثال در سال گذشته یک المپیاد ورزش‌های همگانی برگزار شد و قرار است برای امسال هم یک المپیاد روستایی با حضور 50 روستا و همچنین یک المپیاد همگانی با حضور 3 شهر به مدت 20 روز در ماه‌های باقیمانده سال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت قهرمانان و مدال‌آوران و کمک به آنها از برنامه‌های دیگری است که دنبال می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر وضعیت توسعه ورزش قهرمانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کسب بیش از 20 مدال آسیایی، جهانی، بین‌المللی و همچنین کسب بیش از 60 مدال کشوری در المپیاد استعدادهای برتر نشان از وضعیت بسیار مناسب ورزش‌های قهرمانی دارد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بابلسر درحال اتمام است تصریح کرد: دو پروژه احمدکلا و خانه بوکس مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند که هر دو در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات خاصی برای پروژه‌های فرسوده دریافت شده که درحال حاضر به غیر از استخر، تعمیر و تجهیز همه موارد انجام گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از کلنگ‌زنی و شروع به کار پروژه خانه تنیس خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌های دارای اولویت ما خانه تنیس است که پی‌ریزی آن انجام شده است.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: خانه تیر و کمان که در فضای رو باز با همکاری شورای شهر، شهرداری و خیرین احداث شده تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: پروژه چمن مصنوعی که اعتبار ملی به آن اختصاص داده شده طی هفته‌های آینده آغاز به کار خواهد کرد و همچنین اعتبار ساخت وی آی پی برای مجموعه ورزشی شهید علیزاده ابلاغ شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از تکمیل 3 پروژه تا نوروز 99 خبر داد و اظهار کرد: بابلسر با میزبانی بیش از 30 اردوی تیم ملی و 50 مسابقه کشوری یکی از شهرستان‌های برخوردار و جذاب برای ورزشکاران ایران است.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران سامان یافته در بابلسر با افزایش 20 درصدی نسبت به دو سال گذشته رو به رو شده که در سال آینده برنامه‌ریزی جدیدی برای ورزش شهرستان داریم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما