تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۰۶۷۷۱
ای کاش وزیر اقتصاد به جای دیدارهای حزبی و جناحی به درد و دل مردم سیل‌زده شرق مازندران رسیدگی می‌کرد تا اندکی از درد و الام مردم سیل‌زده را کم کند.
۰
plusresetminus
بازدید از سیل‌زدگان یا نشست با سیاسیون؟!
به گزارش بلاغ، در میان هیاهوی حاصل از سیل شرق استان و بازدیدهای صورت گرفته از آن، دیداری از سوی وزیر اقتصاد با سیل‌زدگان نیز انجام شد که بسیاری از رسانه‌های استان نیز بدان پرداختند. در حاشیه این دیدار وزیر بهشهری اقتصاد با همکاری فرمانداری بهشهر اقدام به برگزاری همایش و نشستی از روسای ستاد روحانی و فعالین اصلاح ‌طلب مازندران نموده است که در میان این هیاهوها این خبر گم شد و بدان پرداخته نشد.

در میان مشکلات اقتصادی عدیده‌ای، که این روزها در سطح کشور وجود دارد و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پرداختن به فعالیت های حزبی و احیاناً برنامه ریزی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یا انتخابات ریاست جمهوری 1400 توسط وزیر اقتصادی دولت چه توجیهی می‌تواند داشته باشد که اگر این‌گونه باشد زخمی عمیق بر پیکره مردم است.

با توجه به وضعیت واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی استان، که بسیاری به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی در آستانه تعطیلی قرار دارند، لازم بود وزیر اقتصاد در این سفر نشستی را با فعالان این حوزه  داشته باشد تا گره‌ای از مشکلات آنها باز شود.

براستی وزیر اقتصاد حال نامناسب این واحدهای تولیدی را نمی‌داند که از برگزاری نشست با فعالین اقتصادی استان سرباز زده و به جای آنها به فعالین سیاسی اصلاح‌طلب که اکثراً در ستاد انتخاباتی ریاست محترم جمهور حضور داشته‌اند دیدار می‌کند.

براستی مردم با دیدن این همایش‌های حزبی و جناحی با خود چه می‌اندیشند؟. آیا الان که مردم شرق استان همه ساله درگیر سیل می‌شوند و خسارات مادی و معنوی بسیاری می بینند با دیدن این تصاویر به چه حسی می رسند.

ای کاش وزیر محترم اقتصاد به جای دیدارهای حزبی و جناحی به درد و دل مردم سیل‌زده لمراسک و ولمازو رسیدگی می‌کرد تا اندکی از درد و الام مردم سیل زده را کم کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲