کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر باقری: ایران قدرت اول موشکی منطقه است

21 آبان 1398 ساعت 17:30

رئیس ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدایی امثال شهید طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم نیز حضور دارند، گفت: ثمره تلاش‌ شهید طهرانی مقدم ایران را به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل کرد.


به گزارش بلاغ سرلشکر محمد باقری صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج اظهار کرد: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.
وی با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه جنگ نرم بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران همان‌طور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم نیز دستاوردهای بزرگی داشته که مهم‌ترین آن‌ها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم‌ستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان جهان و همچنین افشای چهره واقعی استکبارگران و به‌خصوص آمریکا است.
رئیس ستاد نیروهای مسلح با تأکید بر افول آمریکا در بین ملت‌های دنیا بیان کرد: آمریکا همان‌طور که برحسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، در حقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان یکی‌یکی از دست می‌دهد.
باقری با بیان اینکه شهدایی امثال شهید طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم نیز حضور دارند، افزود: همان‌طور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرت‌های برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث افشای چهره واقعی آمریکا و همراهانش شده و فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406758

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406758/سرلشکر-باقری-ایران-قدرت-اول-موشکی-منطقه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com