تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۵۷
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت با تاکید بر اینکه قصد داریم از پتانسیل‌های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت استفاده کنیم، گفت: در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود دارد که اگر میخواهیم از آنها بهره‌برداری کنیم باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و درونزا باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سعید محمدزاده معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان نظام مهندسی معدن گفت: ما در به کارگیری مجموعه دانش در کشور دچار مشکلاتی هستیم که باید با همکاری نهادهای مختلف این خلا پر شود. با بررسی شاخص‌های کیفیت اثربخشی علم در‌می‌یابیم که ما در تولید علم در کشور جز رتبه‌های برتر در دنیا هستیم اما در به کارگیری علم خوب عمل نکردیم.
محمدزاده با تاکید بر اینکه با انعقاد این تفاهم‌نامه قصد داریم از پتانسیل‌های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت استفاده کنیم، افزود: در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود دارد که اگر میخواهیم از آنها بهره‌برداری کنیم باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و درونزا باشیم.
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت اظهار داشت: ما در وزارت نفت قصد داریم تا از ظرفیت‌های علمی مهندسان ایرانی استفاده کنیم و در این راستا شاهد رویدادهای جدیدی هستیم. در واقع یکی از رسالت‌های ما ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه است و در این راستا ۲۲ قرارداد بزرگ بین وزارت نفت و مجموعه‌های دانشگاهی و مهندسی منعقد شده است که ۵ قرارداد بزرگ در حوزه اکتشاف بوده است.
وی اضافه کرد: توان علمی در کشور وجود دارد و استفاده از ارتباطات بین نهادی میتواند به فعالسازی ظرفیت‌های داخلی کمک کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴