تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۰۶۷۳۹
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: استان مازندران جزء پنج استان برتر کشور در عرصه خدمات رسانی به زائران اباعبدالله حسین(ع) شده است.
۰
plusresetminus
مازندران، جزء 5 استان برتر کشور در خدمت‌رسانی به زائران اربعین
به گزارش بلاغ، جواد بخشی در مراسم تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی استان مازندران در مراسم اربعین با تبریک هفته وحدت و سالروز ولات پیامبراعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: از سال 94 به صورت رسمی و مدون خادمی زائران عبدالله الحسین نصیب ما شده است و با چهار موکب کارمان را با همکاری آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین این افتخار شامل حالا ما شده است در جمع مردمی موکب‌دارانی باشیم که بدون اتکا به نهاد یا سازمانی با ظرفیت مردمی روی پای خود ایستاده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در ایام اربعین به همراه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری از موکب‌داران بازدید داشته ایم و دغدغه های آنها را شنیدیم، ادامه داد: با تلاش‌های خالصانه ، استان مازندران جز پنج استان برتر کشور در عرصه خدمات رسانی به زائران اباعبدالله حسین(ع) شده است.

این مسئول با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی و جلسات متعدد دغدغه‌ها و مشکلات موکب‌داران را در سال‌های آینده به حداقل برسانیم، افزود: موضوع اربعین مربوط به زمان خاصی نیست و در طول سال جلسات هماهنگی برای هرچه بهتر خدمات به زائران برگزار می‌شود.

پذیرایی روزانه از 50 هزار زائر حسینی

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات مازندران نیز در این جلسه به تشریح خدمات رسانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و گفت: سال گذشته روزانه  ۸ هزار نفر مراجعه کننده درمانی داشتیم و امسال این آمار دو برابر شد و به  13 هزار نفر مراجعه کننده در روز رسید.

محمدحسن اصغری از خدمات‌رسانی روزانه ۵۰ هزار زائر اربعینی خبر داد و اظهار کرد: روزانه حدود ۱۸ هزار نفر از خدمات درمانی موکب‌داران استفاده کردند.

وی با اشاره به استقبال بسیار مناسب از مراسم اربعین تصریح کرد: با توجه به نیاز سنجی انجام‌شده باید برنامه‌ریزی برای حضور تیم درمانی همراه موکب‌داران در برنامه کاری قرار گیرد.

اصغری با اشاره به اینکه کیفیت خدمات موکب‌داران امسال بسیار خوب بوده است، ادامه داد: با سرکشی از موکب‌ها نقاط ضعف و قوت ها بررسی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما