تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۳۲
مدیرکل دفتر گلخانه‌ها، قارچ و گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی خواستار راه‌اندازی مجتمع‌های پذیرایی گل و گیاه و گلخانه و راه‌اندازی پژوهشکده‌های خصوصی مرتبط با گل و گیاه در محمودآباد شد و عنوان کرد؛ آمادگی انجام طراحی آکادمی گل و گیاه برای نوجوانان و دانش‌آموزان علاقمند در حوزه گل و گیاه را داریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ اسحاق تقوی در حاشیه برپایی نمایشگاه گل و گیاه در جلسه‌ای تحت عنوان بررسی مسائل و مشکلات حوزه گل و گیاه استان مازندران که در فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار  در محمودآباد با بیان اینکه مازندران در بخش کشاورزی به‌ویژه در حوزه گل و گیاه از ویژگی خاصی برخوردار است، اظهار کرد: در این استان تولیدات گل و گیاه با کمترین هزینه تولید می‌شود و این مزیت قابلیت رقابت با تولیدات سایر استان‌ها و کشورها را به نفع تولیدکنندگان مازندرانی رقم می‌زند.
وی ادامه داد: اتحادیه‌های گل و گیاه یکی از ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه گل و گیاهان هستند.
مدیرکل دفتر گلخانه‌ها، قارچ و گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه برگزاری چندین نمایشگاه گل و گیاه در شهرستان محمودآباد سب کمک به اقتصاد این شهرستان شده است، افزود: گره خوردن تولید و عرضه گل و گیاه سبب رونق گردشگری می‌شود که این امر باید تقویت شود.
تقوی خواستار راه‌اندازی مجتمع‌های پذیرایی گل و گیاه و گلخانه و راه‌اندازی پژوهشکده‌های خصوصی مرتبط با گل و گیاه در این شهرستان شد و عنوان کرد؛ آمادگی انجام طراحی آکادمی گل و گیاه برای نوجوانان و دانش‌آموزان علاقمند در حوزه گل و گیاه را داریم.
صادرات محصولات کشاورزی مازندان به ارمنستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این زمینه گفت: امسال 36 هکتار گلخانه در استان احداث شد که مازندران متعهد شد این عدد را به 100 هکتار برساند.
عزیزاله شهیدی‌فر ادامه داد: بانک کشاورزی مکلف شد یارانه تولید گل و گیاه را پرداخت کند و متقاضیان برای دریافت تسهیلات به فوریت درخواست آنان رسیدگی می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور ارمنستان خواستار صادرات گل و گیاه، پرتقال و کیوی از مازندران شد، گفت: هر مقدار صادرات را افزایش دهیم موفقیت‌های خوبی در بخش تولید به دست خواهیم آورد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: در حوزه تولید گل و گیاه هم اشتغال و هم صادرات وجود دارد و در این راستا از تولید گل و گیاه حمایت می‌کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰