کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیعه انگلیسی با تبلیغات رسانه‌ای بین امت اسلامی اختلاف ایجاد می‌کند

21 آبان 1398 ساعت 13:10

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در مراسم جشن هفته وحدت شهرستان آستارا گفت: انگلیسی‌ها رسانه‌های دیداری خود را در بهترین نقطه لندن در اختیار شیعیان وابسته و مقیم انگلیس قرار داده‌اند تا علیه اهل سنت اختلاف و شکاف ایجاد کنند.


به گزارش بلاغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن عاملی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن هفته وحدت در مسجد جامع شهر لوندویل اظهار کرد: حضرت ابراهیم خانه خدا را ساخت تا کار فرهنگی انجام شود و انجام کار فرهنگی به‌واسطه تربیت عالم عامل تحقق می‌یابد.
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل خلقت رسول خدا را پیش از آفرینش و انبیای الهی را از عصاره وجود ایشان دانست و افزود: خدا برای حضرت محمد (ص) 40 سال کلاس خصوصی برگزار کرده و در طول مدت این، وجود مبارک ایشان را از معارف الهی سیراب کرد.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری وحدت را یکی از برکات نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: هفته وحدت حاصل تدبیر خردمندانه و یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و در طول این هفته به اشتراکات بین اهل تسنن و تشیع تأکید و سفارش فراوان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سیره رسول خدا برای هیچ اختلافی جا نمی‌گذارد و هرکسی بین اهل تسنن و تشیع اختلاف بیندازد با سیره پیامبر به مخالفت بر خواسته است، گفت: انگلیسی‌ها رسانه‌های دیداری خود را در بهترین نقطه لندن در اختیار شیعیان وابسته و مقیم انگلیس قرار داده‌اند تا علیه اهل سنت اختلاف و شکاف ایجاد کنند.
عاملی گذاشتن دست در دست شیطان بزرگ آمریکا و ایادی وابسته به کفر را از مصدایق شرک دانست و بیان کرد: هرکسی که باعث بدبینی و شکاف در بین اهل تسنن و تشیع شود طبق آیه صریح قرآن کریم مشرک شناخته می‌شود و از انسان مشرک باید دوری جست.
امام‌جمعه اهل سنت مسجد باباحسن بخش لوندویل شهرستان آستارا نیز در مراسم جشن هفته وحدت احترام به عقاید یکدیگر را عامل وحدت دانست و اظهار کرد: اگر تمام مسلمین گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشند جامعه اسلامی از نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن در امان می‌ماند.
حجت‌الاسلام علی‌رضا بنی‌پولاد شیطان، قدرت‌طلبی، جهل و بی‌سوادی را از عوامل ایجاد اختلاف بین برادران اهل تسنن و تشیع دانست و تصریح کرد: زبان و قلمی که علیه وحدت به کار گرفته می‌شود باید شکسته و لال شود تا خدای‌ناکرده اتحاد بین اهل تسنن و تشیع با مشکل مواجه نشود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406728

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406728/شیعه-انگلیسی-تبلیغات-رسانه-ای-بین-امت-اسلامی-اختلاف-ایجاد-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com