تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۷۱۷
درواقع دمیدن در آتش اختلافات و عبور از اقتصاد مقاومتی مشق تفرقه و وابستگی است که مهم‌ترین سرمایه جریان لیبرال در کشور است که همیشه در آستانه انتخابات به آن پناه می‌آورند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمدعلی خسروی استاد حوزه علمیه یزد در یادداشتی با عنوان " مشق تفرقه و وابستگی" نوشت: مردم یزد در میان مردم ایران معروف‌اند به نجابت، سازگاری، سخت‌کوشی و همراهی با نظام و ارزش‌های دینی دیروز هم انصافاً باوجود همه گله‌مندی که از دولت و مسئولان اجرائی داشتند، آمده بودند تا حرف‌های وحدت‌آفرین و امیدوارکننده از رئیس دولت بشنوند اما باکمال تأسف رئیس‌جمهور محترم با دامن زدن به همه مسائل اختلافی و کم‌اهمیت کام مردم دارالعباده و ملت بزرگ ایران را تلخ کرد.
او که خود مسئول اصلی نابسامانی‌های اقتصادی است در جایگاه طلبکار ایستاده و داد سخن سر می‌دهد و با نبش قبر کردن یکی از سران فتنه، معلوم نیست چه اهدافی را دنبال می‌کند و از سوی دیگر افتخار کردن به فروش نفت و اقتصاد نفتی نقص دیگری به سبک اقتصادی اوست که مجال دیگری برای بحث می‌طلبد.
درواقع دمیدن در آتش اختلافات و عبور از اقتصاد مقاومتی مشق تفرقه و وابستگی است که مهم‌ترین سرمایه جریان لیبرال در کشور است که همیشه در آستانه انتخابات  به آن پناه می‌آورند.
البته ترفند لو رفته این جریان برای پوشاندن کم‌کاری‌ها، به‌جای مقایسه کردن باکارهای بزرگ، ذکر کردن عدد و رقم‌های ناچیزی است که بدون مقایسه با دولت‌ها و طرح‌های دیگر، در چشم مردم زیاد جلوه می‌کند اما در مقام مقایسه بسیار کم‌ارزش است هرچند مردم بصیرت دارند و خوب می‌فهمند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴