تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۹۸
هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با 3 دیدار پیگیری خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در پایان هفته دوم از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد و پیش از برگزاری مسابقات هفته سوم و پایانی دور برگشت تا حدود زیادی تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شده است، اما هفته پایانی دور گروهی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود و در پایان این مسابقات تکلیف قطعی تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص خواهد شد.
بازار بزرگ ایران در حالی در صدر جدول رده‌بندی گروه «الف» قرار گرفته است که با کسب 4 پیروزی و 8 امتیاز صعودش به عنوان تیم اول این گروه به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرده است و در هفته پایانی استراحت خواهد داشت. در تنها دیدار این گروه آسانسور و پله برقی بهران، پاس تهران چهارشنبه در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران میزبان اترک خراسان شمالی است.
نماینده خراسان که دیدار مرحله رفت را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با همان یک پیروزی با 2 امتیاز بالاتر از نماینده تهران قرار گرفته است و شاید بتوان شانس بیشتری برای صعود این تیم به عنوان تیم دوم گروه در نظر گرفت تا شاگردان بهروز یاری را در مرحله نهایی دید.

* جنگ ستارگان در ساری
در گروه «ب» هیات کشتی خرم آباد صفر امتیازی در حالی پنجشنبه در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران میزبان دانشگاه آزاد اسلامی 6 امتیازی است که در دور رفت مغلوب این تیم شده بود و به نظر نمی‌رسد شاگردان هادی حبیبی در دانشگاه در هفته پایانی نیز کار سختی برای پیروزی در این دیدار داشته باشند و عملا می‌توان یکی از شانس‌های صعود را برای این تیم قائل شد.
در حساس‌ترین دیدار این هفته رعدپدافند ستارگان ساری در سالن سیدرسول حسینی ساری میزبان تا ثبت جهانی توس است. نماینده مشهد که تا پیش از این دیدار با 8 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه «ب» جای گرفته است به عنوان شانس اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی مطرح می‌شود، اما شاید در هفته پایانی نتایج دور از انتظاری رقم بخورد که تمام معادلات را بر هم بزند.
رعد پدافند با 6 امتیاز (امتیاز مساوی با دانشگاه) و به دلیل برد انفرادی کمتر (30 به 32) در حالی در جایگاه سوم قرار گرفته است که تنها در صورت پیروزی 8 بر 2 و با امتیاز برابر 8 و با عنایت به بُرد انفرادی بیشتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب خواهد کرد. باید دید آیا شاگردان مجید خدایی در توس شانس صعود را به حریف می‌دهند یا خود به عنوان تیم نخست راهی مرحله پایانی خواهند شد.
البته روز گذشته رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح در نامه‌ای به فدراسیون کشتی اعلام کرد به دلیل تخلفات صورت گرفته، حضور دو تیم پاس و رعد پدافند در لیگ کشتی آزاد مورد تائید این سازمان نیست و باید دید مسابقات این تیم در این هفته به چه صورت و با چه ترکیبی برگزار خواهد شد، اما موضوعی که قطعی است این است که این حواشی به این تیم برای صعود لطمه خواهد زد.
* برنامه مسابقات هفته پایانی به شرح زیر است:
گروه الف:
آسانسور و پله برقی بهران، پاس تهران - اترک خراسان شمالی (چهارشنبه، 22 آبان، ساعت 17 - سالن شهدای هفتم‌تیر تهران)
گروه ب:
رعدپدافند ستارگان ساری - تا ثبت جهانی توس (پنجشنبه، 23 آبان، ساعت 17 - سالن سیدرسول حسینی ساری)
هیات کشتی خرم آباد - دانشگاه آزاد اسلامی مازندران (23 آبان، ساعت 17 - سالن شهدای هفتم‌تیر تهران)





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴