کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار رامسر:

4.3 میلیارد تومان مالیات در مسیر توسعه رامسر قرار گرفت

21 آبان 1398 ساعت 9:15

فرماندار رامسر گفت: طی هفت ماه امسال ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان حاصل از عوارض دریافتی قانون مالیات بر ارزش افزوده درمسیر توسعه و و عمران شهرستان قرار گرفت.


محمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: سهم عوارض ۷ ماهه سال ۹۸ برای شهرداری رامسر ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، شهرداری کتالم و سادات شهر یک میلیارد و ۳۱۰میلیون تومان و دهیاری ها نیز ۷۷۰ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: سازمان امورمالیاتی کشور در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی، وظیفه وصول مالیات و واریز آن به حساب خزانه کل بعنوان در آمدهای تعیین شده بودجه سالانه جهت هزینه های جاری کشور از جمله انجام پروژه های عمرانی رادارد.

آزاد تصریح کرد: در این راستا در جهت تحقق اهداف توسعه اداره امورمالیاتی شهرستان توانسته با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی گام های بسیارخوبی بردارد.

فرماندار رامسر در پایان گفت: در طی ۷ ماه سالجاری مبلغ ۸۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال مالیات مستقیم و در اجرای مواد ۳۸و ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۸ علاوه بر وصول مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۸۷ میلیارد و ۱۳۰ هزار ریال به حساب های خزانه کل کشور واریز کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 406675

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406675/4-3-میلیارد-تومان-مالیات-مسیر-توسعه-رامسر-قرار-گرفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com