تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۶۳
سرمربی سابق یوونتوس از رفتار فوق ستاره پرتغالی این تیم هنگام تعویضش در بازی با میلان انتقاد شدید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در یک بازی حساس به مصاف میلان رفت و در نهایت با گلزنی پائولو دیبالا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
ساری در این بازی برای دومین بار کریستیانو رونالدو را تعویض کرد که با خشم فوق ستاره پرتغالی مواجه شد. رونالدو در اعتراض به این تصمیم ساری مستقیم به رختکن رفت و بازی تمام نشده ورزشگاه را ترک کرد.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس از این رفتار رونالدو انتقاد  کرد و در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» گفت: اصلا کاری که رونالدو کرد را تایید نمی کنم. او باید در زمان تعویض شدن نیز باید مثل یک قهرمان رفتار کند.
وی افزود: واقعیت درباره رونالدو این است که او در 3 سال گذشته نتوانسته بازیکنی را دربیل بزند اما دیبالا خیلی خوب بازی کرده و برای یووه تفاوت ایجاد کرده است. همچنین کاستا نیز مثل دیبالا خوب بازی کرده است. شجاعت ساری در تعویض رونالدو را تحسین می کنم. رونالدو قبلا بازیکن تاثیرگذار بود اما در شرایط کنونی او بازیکن قبلی نیست. او باید از لحاظ بدنی بهبود پیدا کند تا سرعت و حرکات تاکتیکی سابقش را اجرا کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴