کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله ری شهری: هرکسی با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی برایش پیش نمی‌آید

20 آبان 1398 ساعت 16:30

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: کسی که با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی در زندگی برای او پیش نمی‌آید.


به گزارش بلاغ آیت الله محمد محمدی ری شهری در آیین تجلیل از حافظان قرآنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ه) اظهار کرد: انس با قرآن بهترین انس برای انسانهایی است که دل زنده دارند. 
وی با بیان اینکه ریشه انسان از انس است و نیاز به مونس و همدم دارد، افزود: انس گرفتن با بعضی برنامه ها برای جوانان سم است و ذهن انسان را آلوده می کند که باید از آنها فاصله بگیرید و خطرناک ترین آن، انس با دوست ناشایست است. 
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه انس با قرآن مراتبی دارد، گفت: تلاوت قرآن، حفظ قرآن، انس با معارف قرآن و انس با حقیقت قرآن مراتب انس با قرآن هستند که اگر کسی به آن برسد نمی تواند از اهل بیت علیهم السلام جدا شود. 
ری شهری با تاکید براینکه قرآن و اهل بیت علیهم السلام از هم جدا نمی شوند، ادامه داد: دشمنان، قرآن و اهل بیت علیهم السلام را از هم جدا کرده بودند که اکنون بعد از ۱۴ قرن خداوند بر کشور ما منت نهاده و این دو گنج باهم عجین شده اند. 
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند که می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را از پا در بیاورند اما قطعا با جمعیتی که با قرآن و اهل بیت علیهم السلام مانوس باشند، هیچ کاری نمی تواند بکند و انشاالله این مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم و پیروان ولایت نخواهند گذاشت دشمن این عنایت بزرگ را از مردم سلب کند و این آخرین امتحان مردم است و پس از اینکه از این امتحان نیز سربلند و موفق بیرون بیاییم امیدوارم که شاهد ظهور منجی عالم بشریت باشیم. 
وی با تاکید بر اینکه باید پیوند نظام و ولایت را بیشتر کنیم، گفت: کسی که با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی در زندگی برای او پیش نمی‌آید. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406660

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406660/آیت-الله-ری-شهری-هرکسی-قرآن-انس-بگیرد-هیچ-وحشتی-برایش-پیش-نمی-آید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com