BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> سران سه قوه در سخنرانی‌ها علنی علیه همدیگر صحبت نکنند | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۵۶
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: سران سه قوه می‌توانند در سخنرانی‌ها به طور علنی علیه همدیگر صحبت نکنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مردم آذربایجان اظهار داشت: مسئولان باید برای کاهش مشکلات مردم زلزله‌زده و آسیب‌دیده این استان تلاش جدی انجام دهند.
وی در تذکری به هیأت رئیسه مجلس ضمن تأکید بر لزوم توجه به ارزش‌های هفته وحدت تصریح کرد: همه باید مولفه‌ وحدت را مورد توجه قرار دهند ازجمله سران سه قوه که می‌توانند در سخنرانی‌ها به طور علنی علیه همدیگر صحبت نکنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در مجلس ورقه‌ای توزیع شده که رهبر انقلاب و رئیس جمهور را در نقطه مقابل هم قرار می‌دهد؛ بر این اساس هیأت رئیسه نباید اجازه دهد سخنان تقطیع شده رئیس جمهور در مقابل رهبر انقلاب قرار بدهند و عنوان کنند این دو ضد همدیگر عمل می‌کنند.
در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مجلس پیگیری می شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲