تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۴۸
اور بخش خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه تئاتر خردسال در کشور راضی‌کننده نیست، گفت: به نظر می‌رسد نمایش‌ها بیشتر برای اجرا در مهدهای کودک ساخته شده‌اند در حالیکه وقتی قرار است به روی صحنه بروند باید بیشتر به آن پراخته شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ احترام برومند ظهر امروز در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت آثار راه یافته از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست و ششم، اظهار کرد: کانون آثار خوبی تولید می‌کند و فعالیت آن در تولید نمایش‌های با کیفیت امیدوارکننده است.
وی با تأکید بر اینکه جشنواره در بخش زیربنایی باید مدیریت شود خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که شرایط بهتری در جشنواره ایجاد کرده و استانداردها به سطح بالاتری ارتقاء یابد.
کارگردان بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه وضعیت تئاتر خردسال در کشور چندان راضی‌کننده نیست یادآور شد: به نظر می‌رسد نمایش‌ها بیشتر برای اجرا در مهدهای کودک ساخته شده‌اند در حالی که وقتی قرار است به روی صحنه بروند، باید بیشتر به آن پراخته شود.
وی تأکید کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ثمراتی را برای فرهنگ ما دارد که از جمله آن می‌توان به معرفی چهره‌های جوان و علاقمند اشاره کرد.
برومند افزود: وقتی جشنواره‌ها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود هنرمندان آن مناطق را معرفی می‌کند.
این هنرمند پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه هر کدام از جشنواره‌ها تأثیر بزرگی در فرهنگ کشور دارند اظهار کرد: به واسطه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، تعدادی از جوانان مشغول به کار می‌شوند، کارها از لحاظ کیفیت رشد می‌کنند و در دیدگاهی دیگر، جشنواره با انگیزه دادن به گروه‌ها برای تولید اثر، یک کارآفرینی وسیع ایجاد می‌کند.
بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان در حال برگزاری است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷