BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ممانعت مسئولان دانشگاه امیرکبیر از یک حرکت دانشجویی در اعتراض به استعمال مواد مخدر | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۴۴
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: امروز قصد داشتیم در اعتراض به استعمال مواد مخدر در این دانشگاه طوماری را در کوچه سعید که در کنار دانشگاه قرار دارد، نصب کنیم که مسئولان دانشگاه با این اقدام برخورد کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سید حمیدرضا مجتبوی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: ما در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر امروز قصد داشت طوماری را که در اعتراض به استعمال مواد مخدر و موادی مانند شیشه و گل آماده کرده بودیم در کوچه سعید که در کنار دانشگاه قرار دارد نصب کنیم که با امضای آن توسط اساتید و دانشجویان از مسئولان دانشگاه بخواهیم برای حل این معضل چاره‌اندیشی شود.
وی ادامه داد: این طومار به درخواست تعدادی از اساتید و دانشجویان آماده شده بود و حاوی نامه‌ای بود به آقای معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر که متاسفانه در زمان نصب آن با برخورد مسئولان دانشگاه روبرو شدیم.

 
مجتبوی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه حرفشان این بود این کوچه جزو محوطه دانشگاه محسوب می‌شود و اگر قرار است در این مکان طوماری نصب شود باید با مجوز دانشگاه باشد!
این فعال دانشجویی گفت: سوالی که وجود دارد این است که اگر کوچه سعید که جنب دانشگاه امیرکبیر قرار دارد جزو محوطه این دانشگاه محسوب می شود پس چرا با مسائلی مانند استعمال دخانیات و حتی زورگیری برخورد نمی شود؟ بر اساس گفته انتظامات در این کوچه حتی فروشنده مواد مخدر نیز وجود دارد پس چرا برخوردی با این مسائل نمی‌شود؟
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که ما انجام می‌دهیم مسئولان با مسائلی مانند استعمال دخانیات در دانشگاه برخورد کنند و دیگر شاهد چنین مسائلی در محیط و اطراف دانشگاه نباشیم.
وی گفت: با توجه به اینکه مسئولین با ما برخورد کردند و گفتند که این کوچه جزو حریم دانشگاه است و جمع کردن امضا به مجوز نیاز دارد؛ منتظر اقدامات جدی آنها در راستای حفاظت از محیط دانشگاه هستیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴