تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۷۵
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که آرزوی تجاوز به آب و خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ امیر فرهاد آریان‌فر صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان وفادار ولایت چه در ارتش، چه نیروی انتظامی و چه سپاه و بسیج همگی آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز در عالیترین سطح آمادگی قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک کوچکترین اقدام دشمن علیه امنیت ملی کشور با پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی جان نثاران ولایت در این نیروها پاسخ داده خواهد شد.
امیر آریانفر تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند اگر دشمن یک سیلی بزند 10 سیلی پاسخ دریافت می کند سخنی کاملا صحیح و به جاست چرا که امروز توان دفاعی کشور در سطح بسیار مناسب و خارج از فهم و درک دشمنان قرار دارد.
مقام ارشد ارتش در غرب کشور، همچنین با تقدیر از تلاش ها، زحمات و رشادت های نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، گفت: امروز پلیس به ملجاء امید مردم جامعه تبدیل شده و از محبوبیت بسیار بالایی میان اقشار مختلف برخوردار است.
وی، امنیت موجود در استان کرمانشاه را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این امنیت آفرینی در زمان اربعین حسینی (ع) به خوبی مشاهده شد و همه دیدند که پلیس چگونه شبانه روز پای کار بود تا زوار بدون هیچ مشکلی در مراسم معنوی اربعین شرکت کنند.
امیر آریانفر در پایان، با ابراز خرسندی از حضور سردار جاویدان در کرمانشاه، وی را از دلسوزترین و در عین حال شجاع ترین فرماندهان نظامی معرفی کرد که دریایت و تدبر وی می تواند امنیت موجود در استان را به شکل قابل ملاحضه ای ارتقاء ببخشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴