تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۷۳
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه راه، بهداشت، کشاورزی، راه‌آهن و گردشگری مهم‌ترین اولویت‌های سفر رئیس‌جمهور به یزد است گفت: پروژه‌ای که امکان اجرا ندارد را در یزد تعریف نمی‌کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمود واعظی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهار داشت: از چند ماه قبل برای این سفر جلسات متعددی برگزار کردیم که با همه محدودیت‌های بودجه‌ای، سفر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برخی مشکلات زیرساختی که بخش خصوصی وارد آن نمی‌شود مرتفع شود.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور بابیان اینکه از طرف دیگر تلاش کردیم حرفی زده نشود که نتوانیم عمل کنیم گفت: این‌یک مقدار کار سختی است و وقتی‌که مشکل بودجه نداشته باشیم با دست و دل‌بازی بیشتری وارد می‌شویم و تمام توانمان هم این است که قولی ندهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم.
وی در ارتباط با اولویت پروژه‌های این سفر تصریح کرد: در ارتباط با مسائل زیرساختی در این سفر به مسئله راه، بهداشت، کشاورزی، راه‌آهن، گردشگری توجه بسیار خاصی انجام دادیم.
واعظی خاطرنشان کرد: پیش از انجام سفر، ظرفیت‌های استان با حضور روسای بانک‌های کشور و مسئولان ارشد کشوری موردبررسی قرار گرفت و در نشستی هم موضوع پروژه‌ها با رئیس‌جمهور بررسی شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: خوشبختانه یک مجموعه کارهایی هم به این صورت انجام شد که با پول بخش خصوصی و بانک، به‌گونه‌ای مدیریت شد که اقداماتی در استان انجام شود و در راستای توسعه مورداستفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه استان یزد جزو استان‌های مهاجرپذیر است گفت: همیشه افتخار این استان این بود که در شهرهای مختلف بیکاری وجود نداشت ولی الان به دلیل مهاجرت‌پذیری یزد، ضرورت تعریف مسائل جدید اهمیت داشت و موردتوجه قرار گرفت.
واعظی با اشاره به اینکه تعداد فارغ‌التحصیلان جویای کار در یزد هم بالا است گفت: در راستای ساماندهی این موضوع هم اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت و تلاش شد که از دانشگاه و پارک علم و فناوری در راستای رفع این مشکل بهره‌گیری کنیم.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور آغاز به کار ساخت کارخانه فناوری در استان یزد را یکی از برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور دانست و افزود: کلنگ زنی این پروژه با حضور رئیس‌جمهور در یزد انجام می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷