تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۵۷
شهیدحسین رنجبران در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ ای ملت شهید‌پرور پشتیبان ولایت فقیه باشید و خون این شهدای عزیزی را که در وجب به وجب خاک ایران ریخته شده است را پایمال نکنید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید حسین رنجبران:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام بر حضرت بقیه‌الله و با سلام به شهدای عزیز صدر اسلام تاکنون.
بارالها! به این بنده خوار و ذلیل و بیچاره خود رحم کن و او را در چاه قرار مده، ای خدا می‌دانم آن طور که غلام بایستی در مقابل ارباب خود ادای وظیفه بکند حق غلامی را ادا نکرده‌ام و ترسم از آن است که نکند بر اثر سنگینی گناهانم نتوانم شهید شوم و به سوی تو پرواز کنم.
خدایا! رضای تو را در این دیدم که به خدمت مقدس سربازی باشم و اگر رضایت تو در شهیدشدنم است مرا ببر و اگر رضایت‌ات در ماندم است مرا به خودم وامگذار و متوجه‌ام باش.
ای ملت شهید‌پرور ایران! پشتیبان ولایت فقیه باشید و خون این شهدای عزیزی را که در وجب به وجب خاک ایران ریخته شده است را پایمال نکنید.
همسرم! جهاد تو تربیت فرزندانمان است، تو باید خود را آماده برای دفاع از حریم اسلام و قوانین قرآن کنی هر چه را که انجام می‌دهی و عمل می‌کنی باید منتظر نتیجه و عکس‌العمل آن باشی.
ای همسر عزیزم اگر من شهید شدم مبادا پیش منافقین و ضد انقلاب زیاد ناراحتی کنی و خودت را ببازی تو خودت می‌دانی شهادت روزی من بوده از تو عاجزانه می‌خواهم نماز و روزه‌ات را ترک نکنی و اگر توانستی نماز جمعه و دعای کمیل حتماً برو چون این مجالس‌ها انسان را به خدا نزدیک می‌کند هر چه قدر زحمت این بچه‌ها را بکشی پیش خدا محفوظ خواهد بود؛ هر چه می‌توانی استقامت کن چون تو خدا را داری که امر عظیمی به تو داده است.
ای پدرجان! ای نور چشمم! شما که 26 سال برایم زحمت کشیدی چطور می‌توانم جبران کنم از تو می‌خواهم همیشه به مستضعفان و جبهه کمک کنی انشاءالله که مرا می‌بخشی هر وقت می‌توانی به خانه شهدا برو و با آنان مهربان باش.
مادرجان! شما برای من حقیر خیلی زحمت کشیدی نمی‌دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم تو خودت می‌دانی تنها آرزوی من شهادت بود، نمی‌گویم گریه نکن اگر گریه هم می‌کنی برای حسین بن علی(ع) و علی‌اصغر(ع) کوچکش گریه کن.
ای برادران عزیزم پشتیبان ولایت فقیه باشید و دعا بر رزمندگان سر نمازهایتان یادتان نرود. من بچه‌های عزیزم را که مثل دو نور چشم من هستند بعد از خدا به شما می‌سپارم مبادا بگذارید ناراحت شوند چون آن ها بعد از خدا امیدشان به شماست.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴