تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۵۲
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نوع برخورد مردم نشان از افزایش اعتماد آن‌ها در برخورد با مفسدان اقتصادی است، این واقعیت میدانی است که همه مردم با هر نگاهی این موضوع را احساس می‌کنند و مطالبه آن‌ها هم برخورد جدی با مفسدان و دست‌اندازان به بیت‌المال است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمود معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در اصفهان با اشاره به تشکیک مشاور رئیس‌جمهور در آمار وزارت اطلاعات مبنی بر استقبال ۷۴ درصدی مردم از اقدامات قوه قضائیه اظهار کرد: افرادی که از اقدامات قوه قضائیه خوشحال نیستند و به آمار وزارتخانه خود اطمینان ندارند، می‌توانند خودشان از مردم در این خصوص نظرسنجی کنند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بین اقشار مختلف اعم از دانشجوها، بازاری‌ها و فرهنگیان حضور دارم و اعتماد همه اقشار با توجه به اقدامات قوه قضائیه نسبت به دستگاه قضا و نظام بیشتر شده است و به خوبی این موضوع در بین مردم ملموس است.
وی افزود: نوع برخورد مردم نشان از افزایش اعتماد آن‌ها در برخورد با مفسدان اقتصادی است، این واقعیت میدانی است که همه مردم با هر نگاهی این موضوع را احساس می‌کنند و مطالبه آن‌ها هم برخورد جدی با مفسدان و دست‌اندازان به بیت‌المال است.
معلمی با بیان اینکه این حرکت باید تقویت و ادامه پیدا کند، ادامه داد: اتفاقاً از آن چیزی که مردم نگران هستند، فشار جریانات قدرت و ثروت به دستگاه قضا است که مانع اقدامات دستگاه قضایی شوند؛ البته آقای رئیسی و قضات ثابت کرده‌اند فشارها از سوی افراد و مسؤولان مختلف در عزم آن‌ها برای برخورد با مفسدان تأثیرگذار نیست.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تا مادامی که مطالبه مردم وجود داشته باشد قطعاً این حرکت متوقف نمی‌شود، اضافه کرد: برخی می‌خواهند اقدامات دستگاه قضایی را سیاسی جلوه دهند و با ایجاد عملیات روانی ذهنیت مردم را تغیر دهند و با پیش‌دستی مانع افشای فساد نزدیکان خود شوند و افکار جامعه را منحرف کنند.
وی در پایان تأکید کرد: قوه قضائیه باید نسبت به ظرفیت مردم برای برخورد با مفسدان توجه کرده و رسانه‌ها و همه نخبگان این موضوع را دنبال کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴