تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۴۹
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: این مجمع دارای سه شعبه به غیر از دفتر مرکزی در شهر قم در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمد باقر خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در قم با اشاره به برنامه آموزشی مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار کرد: این مجمع 76 موضوع را در سال جاری در درس‌نامه‌های خود اعلام کرد و از محضر 41 استاد استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه  کلاس‌های مجمع در نقاط مختلف برگزار می‌شود ادامه داد: معاونت بین المللی مجمع حکمت اسلامی از سال گذشته فعالیت خودش را آغاز کرد و هدف این معاونت عضویت 40 عضو پیوسته از کشورهای دیگر در این مجمع است.
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: درخواست‌هایی برای راه اندازی دفاتر جدید این مجمع در شهرهای مختلف داریم، این مجمع دارای سه شعبه به غیر از دفتر مرکزی در شهر قم در شهرهای مشهد، اصفهان و شیراز است.
خراسانی مجمع عالی حکمت اسلامی را دارای فروشگاه دانست و تصریح کرد: این فروشگاه در مجمع ناشران قرار دارد و به دنبال تبدیل آن به پاتوق کتاب‌ها در حوزه فلسفه اسلامی هستیم.
وی ادامه داد: مجمع عالی حکمت اسلامی از سال 1384 فعالیت خودش را آغاز کرد و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دارد، این مجمع مرکز حوزوی است، ولی وابستگی به حوزه ندارد.
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی خاطرنشان کرد: شورای عالی حوزه‌های علمیه، این مجمع را به عنوان واحد پژوهشی خاص معرفی کرد و مجمع دارای تراز علمی بالایی است، دو سوم اعضای آن، حوزوی و مابقی دانشگاهی هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲