تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۱۹
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: اماکن متروکه در تهران و چند شهر دیگر برای راه‌اندازی کارخانه‌های نوآوری شناسایی شده‌ است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به اهمیت کارخانه‌های نوآوری برای توسعه زیست بوم کارآفرینی مدنظر معاونت علمی گفت: اماکن متروکه شهری را شناسایی کرده و در آنجا کارخانه‌هایی را راه‌اندازی می‌کنیم تا جوانان فعال کشور به عنوان نیروهای انسانی مفید در این کارخانه‌ها فعال شده و به نوآوری و کارآفرینی بپردازند.

ستاری با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور در زمینه‌های مختلف بخصوص در بخش پزشکی و دارویی و فناوری‌های نوین ادامه داد: در همین راستا کارخانه نوآوری آزادی را راه‌اندازی کردیم و قرار است متروکه‌های دیگری را نیز در به کارخانه نوآوری تبدیل کنیم.
* شناسایی چند نقطه مناسب در تهران و شهرهای دیگر برای راه‌اندازی کارخانه نوآوری
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزود: در این راستا نقاط مناسب در تهران شناسایی شده و کار راه‌اندازی کارخانه‌ها انجام می‌شود.
وی گفت: همچنین قرار است در شهرهای دیگر هم این طرح انجام شده و کارخانه‌های نوآوری راه‌اندازی و در اختیار محققان قرار گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰