تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۱۲
سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از برگزاری جلسه بررسی شیوه نامه انضباطی دانشجویان توسط معاون حقوقی رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: نتایج بررسی باید توسط معاونت اعلام شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ پس از اینکه لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری چندی پیش از بررسی شیوه نامه انضباطی دانشجویان توسط این معاونت خبر داد، هفته گذشته جلسه ای با حضور مسؤولانی از وزارت علوم، وزارت بهداشت و نمایندگان دانشجویی در این‌باره برگزار شد.
حمیدرضا علومی یزدی سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری و فریدون جعفری دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی از حاضران در این جلسه بودند.
* اعلام نتایج بررسی توسط معاونت حقوقی رئیس جمهوری 
حمیدرضا علومی یزدی سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه این جلسه از سوی معاونت حقوقی رئیس جمهوری برگزار شده مشروح صحبت های مطرح شده در جلسه و نتیجه جلسه باید از طرف این دفتر اعلام شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است جلسه دیگری هم در این باره با حضور نمایندگان وزارتخانه ها برگزار شود و بررسی موضوع ادامه داشته باشد؟ گفت: فعلا قراری گذاشته نشده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما