تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۵۰۱
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: آثار بی محتوا بیشتر مورد اقبال مسئولان قرار می گیرد و نسبت به کارهای مذهبی بازخوردی نشان نمی دهند در حالی که کارهای مذهبی و کارهایی که دغدغه جامعه دارند نسبت به کارهای طنز و بی محتوا بیشتر مورد اقبال عموم است.
۰
plusresetminus
مسئولان نسبت به کارهای مذهبی دغدغه ندارند/اقبال به آثار بی‌محتوا بیشتر است
مهیار کمانگری در گفت و گو با خبرنگار ما بلاغ بیان اینکه در بخش تئاتر جهش خوبی داشتیم، اظهار کرد: در دومین جشنواره اشکواره حسینی از غربی ترین تا شرقی ترین شهرهای استان آثار ارسال شد که تنوع و کیفیت کارها هم قوی بود.
 
وی با بیان اینکه امسال 40 درصد کارگردان ها خانم بودند، عنوان کرد: 16 اجرای خیابانی در جمعه بازار، پارک مادر، اماکن متبرکه و برای نخستین بار در مصلای دابودشت اجرا شد که این حجم اجرا در هیچ جشنواره استانی سابقه نداشته است.
 
این کارشناس و مشاور فرهنگی ادامه داد: نسبت به سال گذشته اختلاف کارها زیاد بود، امسال به شدت قوی بودند، هر کدام در جشنوارهای زیادی شرکت کردند و حتی یکی از کارها در کشور عراق برگزار و شهید بلباسی برای نخستین بار در این جشنواره اجرا شد.
 
کمانگری در ادامه با بیان اینکه دغدغه کار فرهنگی برای مسئولان ما بیشتر در کلام است و در عمل کاری نمی کنند، تصریح کرد: باید کار طنز بی محتوا ساخت تا مورد استقبال قرار بگیرد و  فروش خوبی داشته باشد.
 
این کارشناس و مشاور فرهنگی یادآور شد: مسئولان نسبت به کارهای مذهبی بازخوردی نشان نمی دهند، در حالی که  مخاطب ها در اشکواره عام مردم هستند و از این بابت باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.
 
وی در پایان با بیان اینکه آثار بی محتوا بیشتر مورد اقبال مسئولان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: کارهایی که دغدغه جامعه دارند و کارهای مذهبی نسبت به کارهای طنز و بی محتوا بیشتر مورد اقبال عموم قرار می گیرند، همانطور که در سینما نیز همینطور است؛ کارهای مذهبی حساسیت دوچندان دارند، اما حمایتی از آن نمی شود.


انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴