کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشنواره ملی اقوام عشایر در مازندران

18 آبان 1398 ساعت 16:10

رئیس اداره امور عشایر جهاد کشاورزی مازندران گفت: جشنواره ملی اقوام عشایر همزمان با جشنواره ملی مرکبات با عرضه محصولات عشایری و صنایع دستی از 9 تا 13 دی ماه امسال به‌مدت پنج روز در نمایشگاه بین‌المللی تلار مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازسیدصمد کاظمی امروز درباره برگزاری جشنواره ملی عشایر در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: جامعه عشایری به‌عنوان یک واقعیت اجتماعی بخش فعالی از ساختار فرهنگی و تاریخ جامعه کشور محسوب می‌شوند که تاثیر اقتصادی و اجتماعی این قشر زحمت‌کش در جامعه انکارناپذیر است.
وی افزود: جشنواره ملی اقوام عشایر همزمان با جشنواره ملی مرکبات با عرضه محصولات عشایری و صنایع دستی از 9 تا 13 دی ماه امسال به‌مدت پنج روز در نمایشگاه بین‌المللی تلار مازندران برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور عشایر جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه صنایع دستی و گردشگری عشایری و همچنین ارتقای اقتصاد و معیشت خانوار عشایر است.
کاظمی در پایان گفت: حدود 20 هزار خانوار بهره‌بردار مرتع در مازندران هستند که با طرح مطالعات شناسایی و امکان‌سنجی عشایر 5 هزار و 920 خانوار عشایر در مازندران شناسایی شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406475

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406475/برگزاری-جشنواره-ملی-اقوام-عشایر-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com