کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر جهاد کشاورزی از زنجیره تولید حمایت نکرد/لاریجانی استیضاح حجتی را اعلام وصول کند

18 آبان 1398 ساعت 13:20

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم صادرات، عدم تهیه به موقع کود کشاورزی و توزیع ناعادلانه آن و نیز عدم حمایت از زنجیره تولید سبب شد که نمایندگان تصمیم به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بگیرند.



به گزارش بلاغ،نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارومیه با اشاره به موضوع استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از دلایل استیضاح وزیر، مشکلاتی است که برای کشاورزان در خرید تضمینی محصولات کشاورزی به وجود آمده است.
وی تصریح کرد: همچنین عدم صادرات، عدم تهیه به موقع کود کشاورزی و توزیع ناعادلانه آن، عدم حمایت از زنجیره تولید و نیز تخلفاتی که در وزارتخانه افتاده و هم اکنون تعدادی در زندان به سر می‌برند، سبب شد که نمایندگان تصمیم به استیضاح وزیر بگیرند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تاکنون هیچگاه امضای خود را برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی پس نگرفته چون رئیس مجلس هر بار پس از جمع‌آوری امضاهای نمایندگان برای استیضاح، جلسه تشکیل داده و استیضاح را به مصلحت کشور نمی‌داند.
وی افزود: بنابراین رئیس مجلس مرتکب خلاف شده و باید علی لاریجانی در شرایط کنونی، هم موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش و هم استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را اعلام وصول کند.
 


کد مطلب: 406451

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406451/وزیر-جهاد-کشاورزی-زنجیره-تولید-حمایت-نکرد-لاریجانی-استیضاح-حجتی-اعلام-وصول-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com