تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۴۳۴
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از جلب مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اجرای 31 پروژه فناورانه ملی با هدف تسریع در تحقق خودکفایی فناوری در کشور خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگاراز جلب مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اجرای برخی از ۳۱ پروژه فناورانه خبر داد.
به گفته وی، ۳۱ طرح فناورانه در حوزه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و پزشکی هستند.
پورعابدی ادامه داد: برخی طرح‌ها تنها با سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی انجام شده‌اند و برخی طرح‌ها را با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام داده‌ایم تا سریع تر به نتیجه برسند و همچنین این همکاری از این نظر بود که اگر احیاناً در پروژه‌های سال‌های آینده با کسری اعتبار مواجه شدیم توانسته باشیم منابع دیگری را برای تامین اعتبار پیش بینی کرده باشیم.
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی درباره اولویت پروژه‌ها، گفت: همه طرح‌ها به نوبه خود دارای اولویت هستند و پیگیری می‌شوند و البته سرعت اجرا به تزریق بودجه، کاربرد طرح و سفارش‌دهنده آن هم بستگی دارد؛ برای مثال معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری اعلام می‌کند که از بین ۳۱ فلان طرح‌ها در اولویت من است و در آنها مشارکت می کنم و به این ترتیب منابع بهتری در اختیار این طرح‌ها قرار می گیرد و اولویت بالاتری پیدا می‌کنند. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما