فرصت‌سوزی مردان مهاجری در برد؛ نفت 0- نساجی 0

مهاجری: نمایش نساجی با وجود مشکلات جای تقدیر دارد

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۶۴۱۶
شاگردان تارتار باز هم شکست‌ناپذیر ماندند و مردان مهاجری نیز نتوانستند از موقعیت‌های خود برای رسیدن به پیروزی بهره ببرند.
۰
plusresetminus
مهاجری: نمایش نساجی با وجود مشکلات جای تقدیر دارد
به گزارش بلاغ، نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان دو تیمی هستند که در این فصل هیچ شکستی نداشته‌اند ولی آنها به دلیل کسب تنها دو پیروزی و هفت تساوی نتوانسته‌اند جزو تیم‌های بالای جدولی باشند. شاگردان تارتار امروز بهترین فرصت را داشتند تا برابر تیم بحران زده نساجی به پیروزی برسند ولی باز هم در انجام این کار ناموفق بودند و مثل همیشه به تساوی بسنده کردند. نساجی نیز که طی سه هفته اخیر دو باخت و یک مساوی کسب کرده بود، با فرصت‌سوزی‌های زیاد در برتری مقابل نفت ناموفق بود تا با یک امتیاز به قائم‌شهر برگردد.

نفت مسجدسلیمان
    حبیب فرعباسی
    محمد طیبی
    سعید کریمی(70- مهدی رستمی)
    مجید عیدی
    میلاد خدایی‌اصل
    میثم نقی‌زاده
    علیرضا علیزاده
    سجاد جعفری
    حسین ابراهیمی(64- صادق صادقی)
    احمد الجبوری
    میرهادی میرجوان(89- فرشاد جانفزا)
سرمربی: مهدی تارتار

 نساجی مازندران
    علیرضا حقیقی
    حامد شیری
    مجتبی بیژن
    حسن جعفری
    رضا علیاری
    میلاد سرلک
    محمدعرفان معصومی
    امید سینگ(46- علی شجاعی)
    رضا دهقانی(87- مجتبی ممشلی)
    محمدمهدی نظری(71- علی‌اصغر عاشوری)
    رحمان جعفری
سرمربی: محمدرضا مهاجری
 
حاشیه:

* سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان تنها بازیکن محروم این مسابقه است.
* تماشاگران نفت از ابتدای مسابقه به شدت مشغول تشویق این تیم هستند.
* هواداران نساجی نیز تا مسجدسلیمان سفر کردند تا از بازیکنان این تیم حمایت کنند.
* سعید کریمی، مدافع نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه 70 با رستمی تعویض شد.

 اتفاق ویژه:


مهدی تارتار که تیمش در 9 دیدار اخیر صاحب هفت تساوی شده بود، امروز هم در خانه برابر نساجی به نتیجه بدون گل رضایت داد تا بیشترین مساوی را در لیگ نوزدهم به نام خود و تیمش ثبت کرده باشد. مهاجری و نساجی نیز با این نتیجه پشت سر نفت مسجدسلیمان با پنج تساوی، بیشترین تعداد نتیجه مساوی را به همراه پارس جنوبی در این فصل داشتند.
 

نکته مثبت بازی تماشاگران بودند


رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی بعد مساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت:" ابتدا باید از تماشاگرانمان که این مسافت را آمدند و تیم را تنها نگذاشتند تشکر کنم. با اینکه تعدادشان زیاد نبود اما آن حس خوب را از سوی سکو به ما منتقل کردند. در طرف مقابل تماشاگران نفت مسجد سلیمان بودند که واقعا این باعث خوشحالی برای فوتبال ما است. من در شهرهای مختلف رفته ام و دیده ام که لیدرهای تیم ها با هم در ارتباط هستند و این اتفاق خوبی است. این ها باید دیده شود و همه ش نباید جریمه کرد."

سرمربی نساجی درباره بازی گفت:" نیمه اول آن ها بهتر بودند اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم. به نظر من ولی نکته مثبت بازی تماشاگران بودند و من به عنوان کسی که در فوتبال هستم لذت بردم. فوتبال غیر از این نیست و برد و باخت ها و قهرمانی و سقوط گذرا است."
او همچنین گفت:" ما امروز مالکیت بیشتری از حریف دشتیم اما در خلق موقعیت خوب عمل نکردیم. در همه بازی ها اینگونه بوده ضمن اینکه ما در این بازی 4-5 مصدوم داشتیم. با این وجود در نیمه دوم ورق بازی را برگرداندیم. "
 
او با اشاره به بازی های خوب تیمش گفت:" ما در بازی برابر فولاد و نفت آبادان هم بازی خوبی انجام دادیم، اما فرصت ها را در مقابل دروازه از دست می دهیم. باید اعتماد به نفس را به بازیکنانمان برگرداندیم و به آن ها یادآوری کنیم که همان بازیکنانی هستند که در هفته های اول از سی متری و بیست متری گل می زدند."

مهاجری افزود:" من می خواهم یک موضوعی را بگویم. ذوب آهن امروز باخت و برد مبارک ماشین سازی باشد اما موضوع این است که ذوب آهن در پروسه باخت گیر کرده و بیرون آمدن از آن سخت است. مسجد سلیمان الان هفته ها است نمی بازد و اعتماد به نفس تیم شکل گرفته است." او در پایان گفت:" تیم ما سال های قبل تفکرات دیگری داشته امسال ما تغییرات زیادی را به وجود آوردیم. مشکلات زیادی داشته و داریم اما با وجود این مشکلات فوتبالی که بچه ها بازی می کنند قابل تقدیر است."

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴