کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برد رسانه ورزش مازندران مقابل تیم دنیای گل عباس‌آباد

17 آبان 1398 ساعت 15:26

خبرنگاران مازندرانی در اردوی تیم رسانه ورزش استان در دیداری دوستانه تیم دنیای گل عباس آباد را شکست دادند.


به گزارش بلاغ، تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران که حدود هفت سالی است با همت خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای در سطح استان فعالیت‌های فرهنگی خوبی را انجام می دهد، در ادامه سفرهایش به شهرهای مختلف استان مازندران، این بار به عباس آباد سفر کرد.

رسانه ورزشی‌ها که ارزش خاصی برای پیشکسوتان استان قائل هستند و یکی از اهداف همیشگی آنها نیز ارج نهادن به مقام پیشکسوتان است، در این سفر، به دعوت باشگاه دنیای گل به مدیریت شهرزاد رجبی پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و مازندران، روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان، در عباس آباد اردو فرهنگی_تفریحی برپا کردند.

رسانه‌ای‌ها که در طول هفته با دغدغه خبر، مشغله‌های زیادی را در سر دارند، با شرکت در اردوها و بازی‌های تیم خودشان ساعاتی را به ورزش می پردازند و همچنین در کارهای فرهنگی تیم رسانه ورزش مازندران سهیم هستند.

رسانه ورزشی‌ها که اردوی شاد و خوبی را پشت سر گذاشته بودند، در آخرین روز اردو، در دیداری دوستانه، برابر پیشکسوتان دنیای گل قرار گرفتند و ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات این پیشکسوتان ارزشمند، دقایقی را هم باهم به بازی فوتبال پرداختند.

در این دیدار دوستانه، رسانه‌ای‌ها موفق شدند در برابر دنیای گل که دنیایی از پیشکسوتان، موسپیدان و خاک خورده‌های فوتبال غرب استان را به همراه داشت به برتری دست پیدا کنند. تیم رسانه در دیداری جذاب و پرگل با نتیجه ۴ بر ۲ دنیای گل عباس آباد را شکست دادند تا شیرینی این اردو برایشان دوچندان شود.



رضا وریجی زننده دو گل رسانه در این دیدار بود و مهدی رضی یکی دیگر از گل‌ها را به ثمر رساند. آرمان عطایی هم از روی نقطه پنالتی زننده دیگر گل رسانه‌ای‌ها در این دیدار بود. همچنین مهدی شهردمی و روح الله صفری هم گلزنان دنیای گل در این دیدار بودند.

از اتفاقات جالب رسانه‌ای‌ها در این اردو رونمایی از البسه جدید و زیبای این تیم بود که در جلسه قبل از بازی در محل اسکان تیم با حضور حسین قزل سفلو سرمربی، علی ابراهیمی مربی و شهرزاد رجبی رونمایی شد.

تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران هر هفته با حضور در شهرهای مختلف استان و با حضور اصحاب رسانه از سراسر استان، دیدارهایی دوستانه جهت ارج نهادن به مقام پیشکسوت برگزار می‌کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 406412

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406412/برد-رسانه-ورزش-مازندران-مقابل-تیم-دنیای-گل-عباس-آباد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com