تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۶۴۰۶
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که هم نائب امام زمان (عج) است و هم تجربه گران سنگی در زعامت امت اسلامی دارد.
۰
plusresetminus
همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم/لزوم همراهی و تقویت از جریان انقلابی و جوانان
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری، اظهار کرد: گام دوم انقلاب می‌تواند مهمترین سند برای رسیدن مازندران به توسعه باشد و در این راه و برای رسیدن مازندران به استانی رشد یافته و پیشرفته با مسئولان استانی می‌توان همفکری کرد.

وی افزود: آسیب‌ها و ضعف‌ها در بخش‌های مختلف وجود دارد که با کمک مسئولان باید آن را به حداقل رساند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مردم مازندران مطیع ولایت امر و بیزار از دشمنان هستند، گفت: برجستگی‌ها مردم مازندران در عرصه‌های مختلف با همکاری و مشورت نخبگان علمی و دینی بیان شود.

این مسئول ادامه داد: لازم است جریان انقلابی و جوانان مومن را همراهی و تقویت کنیم.

محمدی لائینی گفت: همه باید مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که هم نائب امام زمان (عج) است و هم تجربه گران سنگی در زعامت امت اسلامی دارد.

وی افزود: تجربه نشان داده است هرگاه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم از گذرگاه‌های سخت تاریخی به سلامت عبور کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از مردم، مسئولان استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه‌ها از صدا و سیمای مازندران نیز بخاطر پوشش زنده و مستقیم مراسم معارفه و نماز جمعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰