تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۳۸۵
شهید جواد بهرامی در وصیت‌نامه خود آورده است: آخرین پیام من این است که امام را تنها نگذارید و پشتیبان او باشید، راه شهدا و اسلام را ادامه دهید، امیدوارم سنگر مرا خالی نگذارید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید جواد بهرامی:
بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان شما پیش از تجهیز سلاح به نیروی ایمان مجهز و مسلح باشند. علی (ع)
با درود و سلام بر منجی عالم بشریت و یاور مظلومان جهان امام زمان(عج) و با سلام بر نائب بزرگوارش، امید محرومان جهان و تنها یار مستضعفان امام خمینی و با سلام به شهیدان صحرای خونین کربلا که حسین(ع) با 72 تن از یارانش در صحرای خونین کربلا به شهادت رسیدند و با خون سرخشان پرچم اسلام را سرافراز داشته‌اند و با خونشان اسلام را نگه داشته و امروز به ما سپرده‌اند، ما هم امروز باید از آنها حفاظت کنیم.
من آنقدر به جبهه می‌روم که یا کشته شوم و یا پیروز، اگر جز اینها باشد هیچ موقع جبهه را ترک نمی‌کنم. و ای جوانان نکند در خانه بمانید و در خواب غفلت بمیرید که حسین(ع) در جبهه حق علیه باطل شهید شد و 72 تن از یاران باوفایش را فدای دین اسلام و قرآن کردند و با خونشان نوشتند که خون بر شمشیر پیروز است.
و ای پدران! نکند در رختخواب بمیرید که علی(ع) در محراب در حال نماز به شهادت رسید و مانند او هم امروزه مدنی‌ها، صدوقی‌ها، دستغیب‌ها و اصفهانی‌ها از جان خود گذشتند و مانند علی(ع) در محراب به شهادت رسیدند ولی تسلیم منافقان نشدند.
ای مادران و پدران! مبادا از رفتن پسرانتان به جبهه‌ها جلوگیری کنید که نمی‌توانید در محضر خدا جواب بدهید، پدرجان اگر شهادت نصیبم شد شما با منافقان کاری کنید که حضرت علی(ع) با منافقان کرد، شما کلمه وحدت خودتان را حفظ کنید که منافقان نتوانند در میان شما نفوذ کنند و آنان که به امام امت و ولایت فقیه به دین اسلام اعتقاد ندارند، دهان آنها را خرد کنید و نگذارید رشد کنند.
پیام مرا به امام برسانید که من تا آخرین قطره خونم ایستادگی کردم و تا آخرین نفس جبهه‌های اسلام را ترک نکردم و تا آخرین قطره خونم راه حسین(ع) را ادامه دادم و من زیر پرچم اسلام به شهادت رسیدم. پدرجان مرا ببخش که حق پدر بر پسرانش خیلی بزرگ است؛ مرا حلال کن.
ای مادر هیچ وقت برای پسرت ناراحت نباش که تو هم یک پسرت را در راه اسلام هدیه کردی؛ صبر داشته باش مانند مادر وهب که می‌گوید پسرانم را در راه دین اسلام و قرآن می‌دهم و جنازه‌اش را هم نمی‌خواهم و مادرجان تو هم مانند مادر وهب باش وقتی که من شهید شدم جنازه مرا مگیر؛ مادر حلالم کن که خیلی زحمت کشیدی، تو در روز قیامت با زینب مشحور خواهی شد. مادر هیچ وقت برای من گریه نکن اگر گریه کردی برای حسین(ع) گریه کن و برای علی اصغر و علی‌اکبر او.
آخرین پیام من این است که امام را تنها نگذارید و پشتیبان او باشید و راه شهدا و اسلام را ادامه دهید و امیدوارم که سنگر مرا خالی نگذارید.    
 انشاءا... والسلام علیکم و رحمت الله و برکاتة
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴