کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش ورزشکاران خوزستانی در المپیاد ورزش روستایی

17 آبان 1398 ساعت 12:50

ورزشکاران خوزستانی در المپیاد ورزش روستایی مناطق کشور، مقام‌های مختلفی را کسب کردند.



به گزارش بلاغ،سید کریم حسینی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی  در گفت‌وگو با خبرنگار  در اهواز، اظهار کرد: ۶۰ نفر از ورزشکاران بازی‌های روستایی خوزستان به منظور شرکت در المپیاد ورزش روستایی - جام خوشه چین در اراک حضور دارند.
وی افزود: از صبح امروز تعدادی از این ورزشکاران به میدان رفتند و با درخشش در روز نخست، امید‌های کاروان ورزشی خوزستان را برای قهرمانی در این رقابت‌ها افزایش دادند.
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان گفت: این مرحله از مسابقات به‌صورت منطقه‌ای و با حضور ورزشکارانی از خوزستان ایلام، همدان، کرمانشاه، مرکزی و لرستان در شهرستان اراک در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: در روز نخست این رقابت‌ها بانوان خوزستانی موفق به کسب مقام نخست در رشته دوومیدانی ماده‌های ۱۰۰ متر سرعت، دو استقامت ۲هزار متر و چوب کشی در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم شدند. همچنین یکی از بانوان ورزشکار موفق به کسب مقام سوم چوب کشی شد.
حسینی اظهار کرد: آقایان نیز رتبه نخست دو سرعت ۲۰۰ متر، جایگاه سوم رشته هفت سنگ، رتبه دوم و سوم رشته چوب کشی را تصاحب کردند.
وی افزود: ورزشکاران خوزستانی در رشته‌های تیمی هم موفق عمل کردند و احتمال قهرمانی در رشته‌های والیبال بانوان، والیبال آقایان و طناب کشی آقایان وجود دارد که منتظر درخشش آنها در روز پایانی رقابت‌ها هستیم.
 


کد مطلب: 406374

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406374/درخشش-ورزشکاران-خوزستانی-المپیاد-ورزش-روستایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com