تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۳۵۰
کارگردان سریال «پردیس» گفت: در این سریال نقدی به مسائل اجتماعی نداشتیم، در واقع یک کمدی آیتمی است، اما حرف هایی هم برای گفتن دارد که شنیدنش خالی از لطف نیست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«سعید نقدزاده» کارگردان سریال »پردیس» در گفت‌وگو با خبرنگار بااشاره به زمان پخش این سریال گفت: هنوز زمان پخشمان معلوم نیست و با اینکه تمامی ۵۲ قسمت تدوین شده و آماده است، زمان مشخصی برای پخش به ما اعلام نکردند.
وی ادامه داد: ما ابتدا این سریال را برای شبکه سه ساختیم ولی هنوز زمان پخش را به ما اعلام نکرده اند.
این کارگردان با اشاره به داستان این سریال نیز بیان داشت: این سریال قصه چند جوان در خوابگاه دانشجویی دختران و پسران را نشان می دهد و داستان هر قسمت نیز به طور مجزا است و به اتفاق های خوابگاهی می پرداخت. 
وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا این سریال نقد وضعیت اجتماعی است؟ گفت: ما نقدی به مسائل اجتماعی نداشتیم، در واقع یک کار کمدی آیتمی است، اما حرف هایی هم برای گفتن دارد که شنیدنش خالی از لطف نیست. بازیگرانمان همگی ثابت هستند و در هر قسمت یک داستان مجزا هم خواهیم دید. 
به گزارش فارس، فصل اول این مجموعه ۵۰ قسمت است و سلمان فرخنده، مهدیه نساج، فرامرز قلیچ خانی، نیلوفر هوشمند، محیا اسناوندی، فریبا طالبی، ستاره حسینی، مهدی فریضه، حسام خلیل نژاد، بهامین تورانی، فرشاد کلباسی، بهار داورزنی، مهدی سجادیان، آرش ماهان، راحله قبادی،مرتضی شریف و علی الهی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی مهناز توکلی طراح فیلمنامه، امیر کلاته جانشین تهیه کننده، مجتبی برهانی زاده مدیر تولید،امیر کوروش اعرابی کارگردان تلویزیونی، فرانه نصری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، بابک شعاعی طراح گریم، مسعود اوسطی طراح صحنه و لباس، محمد جواد یمغی مدیر صدابرداری، حسین ساجدی فر مدیر تدارکات، وحید محرابیان مدیر روابط عمومی، مهدی سربازی امور رسانه ای و موسسه فرهنگی هنری هومان هنر مجری طرح این اثر را برعهده دارند.
مجموعه تلویزیونی «پردیس» کاری از گروه تولیدات نمایشی و تئاتر تلویزیونی خانه تولیدات جوان صداوسیما است که قرار است بزودی از شبکه سه سیما پخش شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما