کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید سیدایرج حسینى: ولایت فقیه را در هیچ برهه‌ای ترک نکنید

15 آبان 1398 ساعت 15:10

شهیدسید ایرج حسینى در وصیت‌نامه خود آورده است: از شما مى‌خواهم همیشه در خط امام عزیز باشید و در هیچ برهه از این زمان او را ترک نکنید.



به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید سیدایرج حسینى:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم اجعل محیاى محیا محمد و آل محمد و مماتى ممات محمد و آل محمد(ص)
پروردگارا! زندگى ما را زندگانى محمد و آل محمد و مرگ ما را مرگ محمد و آل محمد قرار بده! پروردگارا ما را از اهل بیت(ع) هیچ موقع دور نگه ندار. پروردگارا! در آن دنیا حسین ابن على را شفیع ما قرار بده. پروردگارا! اگر لیاقت شهادت داریم شهادت به ما نصیب بگردان وگرنه چگونه آن دنیا مى‌توانیم بگوییم که شیعه آقا حسین هستیم، چگونه مى‌توانیم روى صورت فاطمه نگاه کنم و بگویم من فرزند تو بودم ولى راه شما را نتوانستم ادامه بدهم؛ چگونه مى‌توانم بگویم که من سید هستم و از حسین هستم (آیا من هستم یا نه) فردا چگونه روى صورت شهدا نگاه کنم و بگویم که ما با شما دوست بودیم ولی...
مادرم براى من گریه نکن و براى جدم حسین(ع) گریه کن برای لب‌هاى تشنه او گریه کن، برای رقیه(س) گریه کن، برای زینب(س) داغدیده گریه کن. اگر شهید شدم خوشحال باش که فرزندت توانست این راه را که راه حسین(ع) است ادامه دهد.
پدرم زحمت زیادى کشیدى ولى باز براى رضاى خدا کم است اگر یک فرزندت را دادى یادت باشد که کارى نکردى در مقابل سختی‌هایى که حضرت رسول کشید چیزى نیست. پدرم تنها چیزى که از شما مى‌خواهم این است که همیشه در خط امام عزیز باشید و در هیچ برهه از این زمان او را ترک نکنید.
برادرهایم انشاءالله که سلاح بر زمین افتاده‌ام را بردارید و به جبهه بروید و راه من را ادامه دهید؛ هیچ موقع از روحانیت و خط امام جدا نشوید.
خواهرانم امیدوارم با حفظ حجاب خود مشت محکمى بر دهان دشمنان بزنید و بتوانید فرزندان خوبى تحویل جامعه بدهید و دیگر این که از تمام اقوام و دوستان خواستارم به طور عاجزانه که اینجانب را حلال کنید جز اینکه همیشه پیرو این جمله باشیم «انى سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولى لمن والاکم و عدو لمن عاداکم».
 


کد مطلب: 406279

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406279/شهید-سیدایرج-حسینى-ولایت-فقیه-هیچ-برهه-ای-ترک-نکنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com