تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۲۷۸
تیم کاراته باشگاه پاس متشکل از کادر فنی بومی و نخبه‌های کاراته استان قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،بعد از شروع فصل جدید پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور که در آن تیم کاراته انقلاب قم حضور دارد، از این هفته دوره جدید مسابقات لیگ برتر کاراته ایران نیز شروع می‌شود و یک تیم باشگاهی موفق به نام پاس در آن حضور خواهد یافت.
جدال پاس لیگ برتری با سبک شوتوکان و عقاب
تیم کاراته پاس قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه چهارم مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیمی که دو برادر موفق و شاخص کاراته قم و ایران یعنی ابوالقاسم پایدار و محمود پایدار مدیریت و هدایت فنی آن را عهده‌دار هستند و تیم موفقی در لیگ کشور به شمار می‌رود.
کاراته‌کاهای پاس قم در این دوره از مسابقات لیگ برتر کاراته مردان ایران با تیم‌های عقاب گرین بروجرد، شوتوکان ایران و شهرداری اندیشه هم‌گروه هستند و نخستین مسابقه خود را از فصل جدید روز جمعه شانزدهم آبان ماه در مقابل تیم عقاب گرین بروجرد برگزار می‌کنند و سپس به مصاف تیم شوتوکان خواهند رفت.
تیم‌های کاراته شهرداری اندیشه، وان کان بروجرد و هیات کاراته کردستان در گروه پنجم این فصل جای دارند و تیم‌های حاضر در گروه ششم این دوره از پیکارهای قهرمانی لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور شهدای ماکران، آکادمی کاراته نریمان، تخت جمشید کرمان و پیام ارتباطات هستند.
شکست انقلاب قم برابر پاس ناجا در سوپر لیگ
کاراته‌کاهای پاس در حالی این هفته لیگ برتر باشگاه‌های کشور را آغاز می‌کنند که هفته قبل شاهد شروع فصل جدید سوپر لیگ کاراته ایران بودیم و مسابقات در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و با صدرنشینی تیم‌های پاس ناجا و دانشگاه آزاد در گروه‌های اول و دوم به پایان رسید اما انقلاب قم نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
انقلاب قم که یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی فصل 1398 سوپر لیگ کاراته مردان ایران به شمار می‌رود، در گام نخست به مصاف تیم پاس ناجا رفت و با نتیجه سنگین 23 بر 7 تن به شکست داد، ضمن اینکه مسابقه هفته دوم این تیم برابر تیم وین‌تک به زمان دیگری موکول شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما