پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی 10 هفته صبوری کرد و تیمی در حد قهرمانی ایران و آسیا ساخته است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ، در مورد پیروزی 5 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: استقلال روند رو به رشدی را طی کرده و این هفته نیز با تمام قدرت و توان مقابل نفت بازی کرد و به یک پیروزی ارزشمند رسید. نفت آبادان در این فصل تیم قدرتمندی بود و اسکوچیچ تیم خوبی را ساخته است اما استقلال با قدرت و صلابت بازی کرد و این تیم را با 5 گل شکست داد
وی افزود:‌استراماچونی از نظر روحی روانی و فنی تیم را به خوبی احیا کرده است و اکنون شاهد یک همبستگی خوب بین بازیکنان استقلال هستیم. سرمربی ایتالیایی فرصت داشت و توانست تیم را سامان دهد. استقلال مقابل نفت آبادان در فاز حمله و دفاع عالی کار کرد و هافبک‌های این تیم بسیار خوب کار کردند. این استقلال هوادارانش را راضی و خوشحال کرده و نوید روزهای خوب را می‌دهد.
پیشکسوت استقلال در مورد اینکه استراماچونی بعد از این برد به شدت از باشگاه و انجام نشدن تعهدات مالی گلایه کرد،؛ گفت: او کاملا حق دارد باشگاه باید ابزار مورد نظر استراماچونی را به او بدهد. استرا حتی بازیکنانی که مدنظرش بود را باشگاه نتوانست بگیرد اکنون مشکلات مالی هم زیاد شده است. استراماچونی 10 هفته صبوری کرد و تیم مدنظرش را ساخت.اکنون باشگاه باید به بازیکنان و کادر فنی پول تزریق کند و قراردادها پرداخت شود. 
وی گفت:‌در هفته‌های گذشته شاهد بودیم بعد از پیروزی استقلال علیه مدیریت استقلال شعار می‌دادند و هواداران هم ظاهرا از وعده و وعیدها ناراضی بودند اما گفته می‌شد آنها عده‌ای قلیل هستند و هوادار نیستند اما اکنون سرمربی تیم هم از انجام نشدن وعده‌ها گلایه مند است و صبرش لبریز شده است. باشگاه باید پول را تامین کند.
نوری تصریح کرد:‌مشکلات مالی استقلال باید سریع حل شود تا بازیکنان و کادر فنی با خیال راحت و آرامش کار کنند. استراماچونی تیم خوبی را ساخته است. تیمی که اکنون می‌توان گفت یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر ایران است و حتی می‌تواند به دنبال قهرمانی در آسیا هم باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴