تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۲۴۹
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،هفته سوم از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در این هفته از مسابقات به دلیل رای کمیته انضباطی دو تیم نمی‌توانند از حضور تماشاگران خود بهره ببرند و بازی‌های آنها در سالن خالی برگزار خواهد شد.
پیام خراسان - پیکان
در نخستین بازی این هفته پیام خراسان میزبان پیکان خواهد بود. خراسانی‌ها که هفته گذشته استراحت داشتند و اخیراً با رای کمیته انضباطی با محرومیت هواداران خود روبرو شده‌اند با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود هستند. شاگردان اکبر خداوردی در بازی نخست خود نتیجه را به شهرداری ورامین واگذار کردند. در طرف مقابل پیکانی‌های جوان هم با کوهی از انگیزه در مسابقات حضور پیدا می‌کنند و همچنان سه بازیکن اصلی خود یعنی جواد کریمی و سلیم چپرلی را به دلیل محرومیت و رحمان تقی‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

خاتم اردکان - شهرداری ارومیه
اردکانی‌ها که در هفته دوم، نخستین بازی خود را برگزار کردند و توانستند به پیروزی هم برسند، در هفته سوم باید از شهرداری ارومیه میزبانی کنند. شهرداری ارومیه با وجود حضور ستاره‌هایی همچون زرینی، محمودی، شفیعی، قائمی و ... که در اختیار دارد، اما هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به شدت تحت فشار هستند تا هرچه زودتر به نخستین پیروزی خود دست پیدا کنند، اما به نظر نمی‌رسد اردکان جایی باشد که آنها بتوانند به هدف خود برسند. مسعود آرمات امسال تیم خوبی را در اردکان جمع‌وجور کرده و در خانه به حریفان باج نمی‌دهد. نبرد ستاره‌های شهرداری ارومیه و خاتم اردکان از دیدارهای جذاب این هفته خواهد بود.
شهرداری ورامین - فولاد ایرانیان سیرجان
شهرداری ورامین امسال هم همچون سال گذشته با قدرت کار را شروع کرده تا نشان دهد امسال هم یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است. شهرداری ورامین روز یک‌شنبه بازی سنگینی مقابل پیکان داشت، اما در نهایت توانست با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند. تیم فولاد سیرجان هم همچون سال گذشته به دور از حواشی تیم خوب و آماده‌ای دارد؛ آنها هفته گذشته به دلیل عدم حضور شهروند اراک در سیرجان، بدون برگزار بازی، پیروز اعلام شدند. سیرجانی‌ها به خوبی می‌دانند که بازی در ورامین برای هر تیمی سخت است، مخصوصاً حالا که شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی هم هست.

سایپا - شهداب یزد
سایپای قدرتمند در هفته سوم باید از شهداب یزد میزبانی کند. شاگردان ناصر شهنازی که در هفته دوم موفق شدند شهرداری ارومیه را شکست دهند، امسال تنها هدف‌شان قهرمان است. نارنجی‌پوشان با جذب نفرات باتجربه برای هر بازی برنامه خاصی دارند. آنها در هفته اول راهیاب ملل مریوان را شکست داد و در هفته دوم از سد شهرداری ارومیه گذشتند. شاگردان عباسعلی میرحسینی در تیم شهداب در دوهفته ابتدایی مغلوب حریفان خود شدند و حالا در هفته سوم و در تهران به دنبال کسب نخستین پیروزی خود هستند. باید دید که آیا یزدی‌ها می‌توانند دست پر تهران را ترک کنند یا اینکه اتفاق دیگری برای آنها رقم خواهد خورد.
کاله - شهروند اراک
شهروند اراک پس از یک هفته وقفه بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. آنها به دلیل مشکلاتی که داشتند در هفته گذشته به سیرجان نرفتند، اما حالا گویا شرایط آنها تغییر کرده و شرایط‌شان برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر فراهم است. اراکی‌ها در هفته سوم باید به آمل بروند تا مقابل تیم خوب و یکدست کاله قرار بگیرند. آملی‌ها در هفته گذشته در باتلاق اصفهان گیر کردند؛ آنها در دیداری پرحاشیه که منجر به محرومیت تماشاگران سپاهان شد با نتیجه 3  بر 2 نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند. شاگردان عطایی از جمله تیم‌هایی هستند که برنامه خاصی برای بازی‌های خانگی دارند و برای کسب امتیازات این بازی‌ها به شدت تلاش می‌کنند.

سپاهان - شهرداری گنبد
سپاهان در هفته سوم باید بدون حضور تماشاگرانش مقابل شگفتی‌ساز رقابت‌های امسال قرار بگیرد. لشگر طلایی‌پوشان در هفته سوم کار سختی مقابل شهرداری گنبد دارد. گنبدی‌ها در دو هفته ابتدایی دو پیروزی عجیب مقابل شهرداری ارومیه و شهداب یزد کسب کردند تا نشان دهند امسال شرایط متفاوتی دارند و می‌خواهند جز مدعیان باشند. در مقابل سپاهان هم تلاش خواهد کرد تا ضمن حفظ روند صعود خود، مانع ادامه روند صعودی حریف شود. باید دید نبرد سپاهان و شهرداری گنبد در پایان به سود چه تیمی رقم خواهد خورد.
در این هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم راهیاب ملل مریوان استراحت دارد. شاگردان آرش صادقیانی در دو هفته ابتدایی دو شکست مقابل سایپا و خاتم اردکان تجربه کرده‌اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰