رئیس دانشکده اقتصاد و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: ملاقات‌های مقام معظم رهبری با دانشگاهیان محدودیت های توسعه علم و فناوری را از بین می‌برد و پیشرفت علمی را با افزایش انگیزه نخبگان و اساتید دانشگاه ها را به دنبال می آورد.
۰
plusresetminus

 به گزارش بلاغ،مهدی صادقی شاهدانی رئیس دانشکده اقتصاد و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت‌وگو با  با اشاره به اهمیت دیدارهای مقام معظم رهبری با نخبگان و دانشگاهیان گفت: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در رشد و پیشرفت علمی در ۲ دهه گذشته حمایت‌ها و ملاقات‌های مقام معظم رهبری با دانشگاهیان بوده است که در هر دیداری راهبردهای کلی نظام آموزشی و مسیر حرکت علم و فناوری را مشخص می کند.
* عرصه فناوری در جامعه قابل لمس است
وی افزود: در حال حاضر واقعیت‌های عینی جامعه در عرصه فناوری قابل لمس است به طوری که اکنون وضعیت فناوری ایران مشخص بوده و نشان می‌دهد که در چه مرحله ای از پیشرفت قراردارد که یکی از راه های جدی برای مقابله با انکار کنندگان رشد علمی این است که اصحاب رسانه و مجموعه رسانه‌ای کشور اعم از شنیداری، دیداری و گفتاری پیشرفت های علم و فناوری را در واقعیت عینی اطلاع رسانی کند.

* امروز رسانه ها باید پیشرفت علمی کشور را به صدا در بیاورند
صادقی تصریح کرد: امروز رسانه ها باید در خصوص پیشرفت های علمی کشور اطلاعات لازم را برای تمام مردم جامعه منعکس کنند چراکه تنها مسیری که آنکونه که باید در آن قدمی برنداشته‌ایم در رابطه با اطلاع رسانی در حوزه پیشرفت‌های علم و فناوری بوده استکه اکنون زمان آن رسیده تا رسانه ها آن را به صدا در بیاورند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدی
خدمت به مردم و پیشرفت علمی و عملی کشور در همه ی زمینه ها برای تعالی و رفاه و امنیت کشور مورد تایید شجره ی طیبه ی حضرت زهرا (س) بوده، است و خواهد بود. امروز چهارشنبه شهادت امام حسن عسکری (ع) است، پنج شنبه ها برای ظهور منجی عالم بشریت برای اصلاح بشریت دعا کنیم.
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴