تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۱۹۰
پشت خط زن تیم والیبال سایپا گفت: در بازی مقابل شهرداری ارومیه توانستیم در لحظات حساس بهتر بازی کنیم و به پیروزی برسیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،رضا صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درمورد پیروزی تیم والیبال سایپا در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ارومیه اظهار داشت: من در ست اول این مسابقه در ترکیب تیم قرار گرفتم، اما متاسفانه روز من نبود. ما پیش از بازی می‌دانستیم که در ارومیه کار سختی برای رسیدن به پیروزی داریم. به همین دلیل با برنامه‌ریزی و آمادگی روحی و روانی راهی ارومیه شدیم.
وی ادامه داد: باشگاه سایپا هم برای برگزاری این مسابقه حمایت خوبی از ما داشت. ست اول را به حریف واگذار کردیم، اما در ست دوم توانستیم با مدیریت خوبی امیر حسینی، پاسور تیم‌مان مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی برسیم. پس از آن هم بازی بسیار نزدیک دنبال شد و ما در لحظات حساس توانستیم بهتر ظاهر شویم.
پشت خط زن تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم، اما چون سایپا نفرات خوبی جذب کرده بود و به دنبال قهرمانی بود تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. جو تیم ما بسیار خوب است و می‌خواهیم امسال به قهرمانی برسیم. با اضافه شدن معنوی‌نژاد ترکیب تیم ما کامل شد و شک ندارم روز به روز بهتر خواهیم شد.
صفایی درمورد بازی روز پنج‌شنبه تیمش مقابل شهداب یزد، عنوان کرد: شهداب تیم جوان، یک‌دست و جنگنده‌ای است. آنها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و اگر کمی کار را رها کنیم قطعاً آنها به ما ضربه خواهند زد. به همین دلیل باید از ابتدا با قدرت وارد میدان شویم تا به هدف خود برسیم.
وی درخصوص وضعیت مصدومیت خود، گفت: مصدومیت مچ پای من تقریباً کامل برطرف شده است. سیامک افروزی، پزشک تیم توجه خاصی به تمام بازیکنان دارد و توانستم زیرنظر وی به آمادگی مدنظر برسم. فکر می‌کنم از روز پنج‌شنبه بتوانم با قدرت برای سایپا به میدان بروم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴