تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۰۶۱۵۵
مدیر آموزش و پرورش میاندورود گفت: 13 آبان فرصت مناسبی است که به دیگران اثبات کنیم که در شما ظرفیت‌های عظیمی وجود دارد و دانش آموزان امروز مظهر شکوفایی و توانستن هستند.
۰
plusresetminus
دانش آموزان امروز مظهر شکوفایی و توانستن هستند
به گزارش بلاغ، حسین‌علی علیجانی در مراسم 13 آبان میاندورود با بیان اینکه امروز روز دانش آموز است و روزی است که نسل جوان و آینده ساز جامعه خودشان را نشان داند، اظهار کرد: دانش آموزان با ورود به جریان انقلاب با اهدا خونشان زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

وی بیان کرد: بی‌شک شما آینده سازان هوشمند ایران عزیز به خوبی می‌دانید که استکبار جهانی امروز، امید و اراده ملت ما را در جنگی تمام عیار نشانه رفته، چون دریافته است تا زمانی که روحیه انقلابی و شهادت طلبی در جوانان این مرز و بوم زنده است نمی‌تواند پنجه در پنجه شیرمردان و دلاور زنان مسلمان ایرانی اندازد، ناجوانمردانه و بزدلانه تحریم‌های غیر انسانی را بر علیه کشورمان اعمال کرده و به این اقدامات خود افتخار هم می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید اتحاد و همدلی ما بیشتر از همیشه رخ نمایی کند لذا امروز واجب است که بار دیگر دعوت ولی امر مسلمین جهان را لبیک گفته و به جهانیان نشان دهید.

علیجانی با بیان اینکه دانش آموزان ایرانی بر عهدی که پدران خود در سال‌های پیشین بسته‌اند ثابت قدم و استوارند، تصریح کرد: 13 آبان فرصت مناسبی است که به دیگران اثبات کنیم که در شما ظرفیت‌های عظیمی وجود دارد و دانش آموزان امروز مظهر شکوفایی و توانستن هستند.

وی تاکید کرد: شما دانش آموزان می‌توانید با حضور خود در میدان مبارزه با جهل و نادانی و با حضور در صحنه‌ها و حمایت از انقلاب و نظام، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایرانی اسلامی بزنید.

علیجانی در پایان گفت: یقین دارم انقلاب اسلامی ایران با داشتن پشتوانه محکم شما دانش آموزان، در گذرگاه‌ها و پیچ و خم‌های روزگار پیروز و سلامت به منزل خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴