مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در سخنرانی یوم‌الله ۱۳ آبان ساری:

آمریکا منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیاست/راهبرد مقاومت، تنها راه پیروزی بر دشمن

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۰۶۱۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم جنایتکار امریکا منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیا محسوب می‌شود؛ گفت: بین دو راه سازش و چالش با امریکا، مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی در برابر ظالمان است و به مراتب هزینه کمتری نسبت به سازش دارد.
۱
plusresetminus
آمریکا منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیاست/راهبرد مقاومت، تنها راه پیروزی بر دشمن
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در ساری با طرح این سوال که چرا ما با امریکا دشمن هستیم؛ مرگ بر آمریکا می‌گوییم و قائل به سازش نیستیم؛ اظهار کرد: نسل جوان امروز ما خوب است بدانند که عمر دولت آمریکا 243 سال است؛ در حالیکه ملت ایران حداقل 4 هزار سال عمر دارد؛ در این عمر 243 ساله امریکا این نظام استکباری در حدود 230 سال در حال جنگ بوده است.

وی افزود: یعنی بیش از 90 درصد از عمر دولت امریکا در جنگ و خیانت سپری شده است؛ حدود 20 سالی این نظام ظالم در آرامش بوده و در آن جنگ و خونریزی و خیانت نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به اعلام اسامی کشورهایی که آمریکا طی این سالیان به جنگ با آن‌ها پرداخته است اشاره کرد و گفت: با همه دنیا این نظام مستکبر در حال جنگ بوده و با کشور ما ایران نیز که به آن اشاره خواهم کرد نیز به نحوی در حال جنگ بوده و هست.

این مسئول بیان کرد: این سیستم یک نظام جنایتکار است و به همین دلیل، منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیا محسوب می‌شود و لذا بحث ایران و امریکا نیست بلکه بحث امریکا و یک جهان انسان‌های مظلوم و مستضعف است.

تویسرکانی با بیان اینکه میلیون‌ها انسان در طول عمر کثیف این دولت کشته شدند؛ اضافه کرد: آن چیزی که امریکا برای ملت‌های مختلف آورده است فقر، خشونت، کشتار، اختلاف، خیانت و شهوت بوده و این سابقه امریکا است.

وی در ادامه به سابقه توطئه و دشمنی‌های امریکا با کشور ایران اشاره و تصریح کرد: در این 243 عمر امریکا که نگاه می‌کنیم اوج حضور و دخالت امریکا به 28 مرداد 1332 بر می‌گردد یعنی حدود 65 سال پیش که امریکایی‌ها وارد ایران شدند و سرنوشت ملت ایران را با جنایت‌ها و خیانت‌ها و سرنگونی دولت مردمی مصدق تغییر دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: طی این مدت، کودتاها، کمک به دیکتاتوری محمدرضاخان و رژیم منحوس پهلوی، تاسیس ساواک و جنایت‌های در پی آن، مصادره اموال ایران، حمله طبس، کمک به صدام، حمله به کشتی‌ها و سکوهای نفتی، حمله به هواپیماهای مسافری، حمایت از منافقین، حمایت از گروه‌های ترور، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ روانی، ترور دانشمندان و شخصیت‌ها و حمایت از فتنه‌گران داخلی بوده است و طی تمام این مدت، امریکا نقش اول در تمام مشکلات و سختی‌های کشور را داشته است و برای این ملت آرزویی جز بدبختی، سرنگونی، سختی و خیانت ندارد.

این مسئول در ادامه با طرح این پرسش که داستان ما و امریکا چه می‌شود؛ تصریح کرد: جوانان و نوجوانان عزیز، دو راه پیش روی ملت ایران است، راه اول، مذاکره و گفت‌وگو و در حقیقت سازش و تسلیم به بهانه پیشرفت، تعامل، صلح و دوستی و تنش زدایی که تجربه کشورهای دنیا در این مسیر هم برای ما وجود دارد که پیامد تسلیم شدن در برابر امریکا چیست.

تویسرکانی ادامه داد: دستاورد و آثار و پیامد سازش و مذاکره چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت و تفرقه و اختلاف نخواهد بود و این محصول سازش است.

وی با بیان اینکه راه دوم، مقاومت، ایستادگی و زیر بار ستم نرفتن است؛ تاکید کرد: دستاورد این راهبرد در برابر امریکا، آزادی، استقلال، پیشرفت، رفاه، عزت، پیروزی، اخوت، علم و دانش شادی و در نهایت بندگی خدا و رسیدن به کمال است.

تویسرکانی در بخش دیگری از سخنرانی خود با بیان اینکه برای مقاومت و ایستادگی باید پنج کار و عمل را انجام دهیم؛ یادآور شد: عمل اول، وحدت زیر سایه ولایت است و لذا با تفرقه کارمان به جایی نمی‌رسد، عمل دوم مهربانی است، خدمتگزاری، محرومیت زدایی کمک به فقرا و دستگیری از مردم ضعیف و گسترش رحمت عامه از این دست است؛ سوم بحث علم و دانش است، چهارم بحث معنویت است، امید به خدا داشتن، اهل مناجات، عفت و اهل عمل به احکام به شرعی بودن شرط این مبحث است و عمل پنجم ولایت مداری است و این 5 عمل راهکار و شرط تحقق مقاومت است.

وی به نتایج مقاومت در برابر امریکا با توجه به آیات قرآن پرداخت و گفت: در قرآن خداوند کریم می‌فرماید: "شما مقاومت کنید، من ظالمان را سرنگون می‌کنم." و لذا راه فروپاشی ظالمان، مقاومت و ایستادگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: جوانان عزیز، خداوند متعال در قرآن کریم برای نابودی ظالمان قسم می‌خورد و عاقبت این جریان را پیروزی یاران حق می‌داند.

تویسرکانی گفت: ما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیروزی ملت ایران بر امریکا خواهیم بود و این ملت، انتقام مردم مظلوم تاریخ را از این دولت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴