تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۱۳۲
رئیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزان خارجی آذر ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی سلک غفاری  در گفت‌ وگو با خبرنگار  در کیش اظهار داشت: اولین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزان خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در کیش برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات با حضور چهارده کشور آفریقایی، اروپایی و آسیایی و به میزبانی پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش برگزار خواهد شد.
 
رئیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش گفت: این مسابقه دوم تا چهارم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
سلک غفاری هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش آموزان خارجی با پیشرفت های حوزه علم و فناوری عنوان و تصریح کرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت های حوزه علم و فناوری کشور آشنا می شوند و نسبت به مراکز آموزش عالی کشور نیز اطلاعاتی کسب خواهند کرد.
 
سلک غفاری بیان داشت: رده سنی شرکت‌کنندگان دختر و پسر در این مسابقه 14 تا 17 سال است و در پایان از سه تیم برتر با حضور مقامات کشوری تجلیل خواهد شد.
 
وی افزود: این دوره از مسابقات در سه روز برگزار می‌شود که دو روز اول تیم‌ها آموزش‌های لازم در حوزه برنامه ریزی ربات‌ها برای انجام ماموریت‌های تعریف شده را خواهند دید و ربات‌های ساخته شده تست می‌شوند و در روز سوم تیم‌ها به رقابت خواهند پرداخت و هیئت داوران ربات‌ها را داوری خواهند کرد.
 
رئیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش ابراز داشت: دبیرخانه این مسابقه در پردیس دانشگاه تشکیل می‌شود و این مسابقه هر ساله در کیش برگزار خواهد شد.
سلک غفاری در پایان گفت: این برنامه ای که در قالب یک مسابقه طراحی شده است در واقع فراتر از مسابقه و ظرفیتی برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی و شناساندن ظرفیت دانشگاه‌های کشور به دانش آموزان خارجی مقیم ایران است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴