کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

تهدیدات سایبری در حال گسترش است/ مسئولان در اندیشه مقابله با تهدیدات نوین دشمن باشند

12 آبان 1398 ساعت 21:59

معاون هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تهدیدات سایبری در حال گسترش است تا همه حوزه‌های ما را رصد کنند، گفت: نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که ما را در هنگام جنگ‌ها و تهدیدها حفظ کند.


به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین آل اسحاق در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در هنرستان برکت شهرستان میاندورود برگزار شد با بیان اینکه آموزش و پرورش باید دانش آموزان را با پدافند غیرعامل آشنا کند، اظهار کرد: مسئولان باید در اندیشه مقابله با تهدیدات نوین دشمن در حوزه نیازهای اساسی مردم باشند.‌

وی بیان کرد: نقش مازندران در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بوده و امید داریم در پدافند غیرعامل نیز الگویی برای سایر نقاط کشور باشد.

معاون هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: این مردم پای انقلاب استقامت کردند و خداوند هم همواره ما را حمایت کرده است و وظیفه ماست که برای آرامش این ملت بکوشیم.

آل اسحاق با بیان اینکه تهدیدات سایبری در حال گسترش است تا همه حوزه‌های ما را رصد کنند، تصریح کرد: ما نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که ما را در هنگام جنگ‌ها و تهدیدها حفظ کند.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی استانداری مازندران نیز با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم درست بسازیم باید درست فکر کنیم و آینده‌نگری داشته باشیم، افزود: برای رسیدن به این نکته، تعریف درستی از نیازها باید داشته باشیم و همچنین به روندهای موجود نیز توجه کنیم.

عسکری نیکزاد مدیر کل آموزش وپرورش مازندران نیز اظهار کرد: در پدافند غیر عامل بدون هیچ ابزار جنگی با فکر و برنامه ریزی‌های اقتصادی دفاع خواهیم کرد.

نیکزاد بیان کرد: باید از تمامی امکانات موجود استفاده کنیم مخصوصا در این دورانی که دشمن تمام امکاناتش را برای آسیب‌زدن بسیج کرده و خدا را شاکریم که بعد از تاسیس سازمان پدافند غیر عامل نتوانستند آسیبی به کشورمان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل تهدید شناسی و مقابله با تهدید است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و با دوراندیشی خوب فضا را کنترل کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 406090

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406090/تهدیدات-سایبری-حال-گسترش-مسئولان-اندیشه-مقابله-نوین-دشمن-باشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com