تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۰۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیمنه و ابهت پوشالی غرب و استکبار جهانی درهم شکسته و امروز جبهه مقاومت در مقابل همه جهان چشم نوازی می‌کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام ناصر شکریان  در هشتمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و با گرامیداشت روز ۱۳آبان که نماد استکبار ستیزی امت قهرمان ایران اسلامی، اظهار کرد: اراده مستحکم ، ایمان‌های قوی و دل های پر از شور و شوق برای ایثار و شهادت در رزمندگان جبهه مقاومت باعث شد امروز این جبهه در مقابل چشم‌های حیرت زده و بهت آور جهان غرب و مستکبران عالم به پیروزی‌های متعددی در منطقه دست پیدا کند و در مقابل همه جهان چشم نوازی کند.
وی  با اشاره به برخی ناآرامی ها در شهرهای مختلف عراق و لبنان ، افزود: بدون شک دست‌های کثیف استکبار و ایادی آن در منطقه بدنبال ایجاد فتنه و نفاق در منطقه هستند و می‌خواهند دستاورد بزرگ پیاده روی اربعین حسینی و وحدت و همدلی بین مسلمانان کشورهای حامی مقاومت را به حاشیه ببرند و قطعا این نقشه شوم آنها هم با بصیرت و هوشیاری مردم بصیر و مسلمان عراق و لبنان با شکست روبرو خواهد شد و امروز خیزش عظیم اربعین حسینی جهانی شده است و باید از همین الان به فکر برنامه‌ریزی برای اربعین سال آینده باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران‌ در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‌های جبهه مقاومت در کشورهای سوریه ، عراق ، لبنان ، یمن و حتی غزه در نوار اشغالی اشاره کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا با هزینه‌های سنگین در منطقه و با همکاری برخی کشورهای مرتجع نتوانست مانع نفوذ جبهه مقاومت اسلامی شود و امروز نفوذ آمریکا و برخی کشورهای غربی و اروپایی در منطقه بسرعت در حال کاهش است و با ایجاد فتنه و توطئه می‌خواهند نفاق در بین مسلمانان ایجاد کنند و ناآرامی‌ها در عراق و لبنان هم از همین دست اقدامات پلید آنهاست.
این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به وجود معضلات و مشکلات در برخی کشورهای اسلامی، ادامه داد: جوامع اسلامی امروز در معرض شدیدترین هجمه های سنگین تبلیغاتی و فرهنگی قرار دارد و باید با گسترش فرهنگ دینی و ترویج معارف اهل بیت (ع)در مقابل این هجمه ایستادگی کرد که نمونه آن را در پیاده روی عظیم اربعین حسینی به وضوح می توان مشاهده کرد و یکی از تعظیم شعائر دینی همین پیاده روی اربعین حسینی است.
شکریان امیری درباره پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در چهل سال عمر بابرکت این نظام، خاطر نشان کرد: چهل سال پیشرفت و شکوفایی در سایه خودباوری و اتکاء به ظرفیت های داخلی و با مدیریت انقلابی و تفکر جهادی حاصل شد و امروز هم باید برای عبور از مشکلات و معضلات کشور به توان داخلی و استفاده از ظرفیت جوانان اعتماد کرد و نگاه جهادی و انقلابی باید در همه مسئولان کشور نهادینه شود.
استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ایران اسلامی را پرچم دار گسترش و نشر فرهنگ اهل بیت (ع) دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق فرهنگ مهدویت و همان تمدن سازی در عصر ظهور است و این بیانیه باید در راستای تحقق اهداف و آرمان های حضرت مهدی موعود(عج) مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی با تقدیر از همه دست اندرکاران پیاده‌روی اربعین حسینی به ویژه موکب‌داران و روحانیون مستقر در این موکب‌ها ، اظهار کرد: مدیریت اربعین با خود امام حسین ع است و موکب های مستقر در این پیاده روی باید تقویت شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه امروز جریان اربعین خار چشم صهیونیست‌ها و وهابیت است، افزود: اربعین برای ما یک امتحان ماست ، ما چقدر در این جهانی شدن نقش داشتیم، بسیاری از اندیشمندان و رسانه های جهانی حماسه جهانی اربعین را بایکوت کردند و برخی از همین رسانه ها نتوانستند کتمان کنند و به تمجید آن پرداختند.
شکریان با اشاره به میلاد نبی مکرم اسلام (ص ) و امام صادق و هفته وحدت، گفت: امروز جهان اسلام تشنه معارف دینی است و مسلمانان باید از این مناسبت‌ها در راستای وحدت ادیان الهی بهره ببرند و از تفرقه و نفاق دوری کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴