تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۰۲۲
«عهدشکن» کاری ازمعاونت سیاسی شبکه دو سیما است که در 12 قسمت به بررسی تجربیات مشابه دیگر کشورها در اعتماد به معاهدات آمریکایی می‌پردازد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،تقریبا هر ماه خبری درباره بدعهدی امریکا نسبت به  برجام از رسانه های جمعی مخابره می‌شود موضوعی که از مباحث گرم شبکه های اجتماعی در دوره های مختلف نیز قلمداد می‌شود. اما آیا عهدشکنی آمریکا تنها محدود به ایران است؟
برای پاسخ به این پرسش  معاونت سیاسی شبکه دو برنامه ای متفاوت در موضوع بدعهدی های آمریکا بر روی آنتن برده است که موضوع آن عهدشکنی های آمریکا نسبت به دیگر اعضا جامعه بین الملل است. 
برنامه عهدشکن به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی و کارگردانی امیرحسین دربهانی قرار است این برنامه در 12 قسمت 20 دقیقه‌ای از امشب به مدت دوهفته ساعت ۲۱:۰۵ ،خیانت‌های ایالات متحده در برابر کشورهای لیبی، کره شمالی، کوبا و عراق و خروج یک‌جانبه این کشور از پیمان‌های نفتا، برتون وودز، کنوانسیون منع شکنجه، توافق اقلیمی پاریس، پیمان موشک‌های ضدبالستیک، معاهده نیروهای متعارف اروپا، کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو و توافق اقلیمی پاریس را مورد بررسی قرار میدهد.
از ویژگی‌های این برنامه مصاحبه با کارشناسان صاحب نظر بین المللی پیرامون عهدشکنی‌های آمریکا و قلدری‌هایی است که این کشور جامعه بین الملل را با آن تحت فشار قرار می‌دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴