تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۰۵۹۴۰
امام جمعه زیراب گفت:در انتخابات عراق و لبنان بیشترین آرای را محور مقاومت کسب کرد‌، اینها می‌خواهند با اغتشاشات آرای مردمی را بی‌اثر کرده و قدرت را از محور مقاومت بگیرند.
۰
plusresetminus
هدف اغتشاشات عراق و لبنان، بی‌اثر کردن آرای مردمی
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب با اشاره به سخن پیامبر و باتوجه به فتنه‌های آخرالزمان فضای مجازی را فرصتی برای سرمایه گذاری دشمنان به منظور گرفتن ایمان برشمرد و اظهار کرد: پیامبر فرمود در آخرالزمان انسان که از خانه بیرون می‌رود با ایمان می‌رود و زمانی که شب برمی‌گردد درحالیست که کافر است، الان درفضای مجازی دشمنان با سرمایه گذاری هنگفت به دنبال این هستند که ایمان ما را بدزدند، اینکه اکنون در بحث حجاب به این مرحله رسیدیم به دلیل تبلیغات دشمنان است.

وی با اشاره به زیرپا گذاشتن احکام شرع برخی افراد برای گرفتن رأی در ایام انتخابات، تصریح کرد: برخی برای اینکه رأی بیاورند حاضرند احکام شرع را زیرپا بگذارند چراکه ایمان مستقر ندارند، عاقبت به شر خواهند شد و در قیامت باید پاسخگو باشند.

امام جمعه زیراب با اشاره به وصیت نامه شهید میکاییل جانبازی درخصوص اهمیت حجاب گفت: اکثر شهدا در وصیت نامه توصیه به حجاب می‌کنند و این اهمیت حجاب بوده که حق جامعه اسلامی است که متاسفانه عده‌ای برای گرفتن رأی این حق را زیرپا می گذارند و در ایام اربعین به دنبال ورود بانوان به ورزشگاه به هر قیمتی بودند.

رضایی با اشاره به مسائل سیاسی روز دنیا، حمله دولت ترکیه به کشور سوریه را کاری غلط برشمرد و افزود: اردوغان خود را سالم و عاقل می‌داند اما چطور حاضر شد آتش جنگ دیگری در بین امت اسلام روشن کند.‌

وی به هفته وقف اشاره و اظهار کرد: وقف خدمتی در رفع نیازهای جامعه و سنت حسنه ای و با تاریخ گره خورده و به عنوان صدقه جاریه محسوب می شود که متاسفانه امروزه کاهش یافته و امیدواریم فرهنگ وقف مانند گذشته فراگیر شود.

رضایی با اشاره به اغتشاشات عراق و لبنان گفت: منکر مطالبات به حق مردم عراق و لبنان نیستیم، عراق به صورت قبیله‌ای و فرقه‌ای است و پول نفت را بین خودشان تقسیم می‌کنند و از حدود ۴ میلیون بشکه نفتی که صادر می‌کنند یک سوم را آمریکا می‌گیرد، درواقع تمام نزاع‌ها برای همین موضوع است.

امام جمعه زیراب به اهداف دشمنان در اغتشاشات عراق و لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: در انتخابات عراق و لبنان بیشترین آرای را محور مقاومت کسب کرد‌، اینها می‌خواهند با اغتشاشات آرای مردمی را بی‌اثر کرده و قدرت را از محور مقاومت  بگیرند و پیروزی‌های محور مقاومت را در کام مردم تلخ کنند.

وی نبود بینش سیاسی در بین برخی رهبران عراق را یکی از آسیب‌ها برشمرد و افزود: برخی از رهبران عراق کمترین بینش سیاسی را دارند به خاطر لقمه حرام و‌نوکری « بن سلمان » است به همین دلیل نمی‌توانند بینش سیاسی داشته باشند و به دنبال ریاست در عراق بوده و اتفاقات عراق و لبنان برایشان مهم نیست.

رضایی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب درخصوص اتفاقات عراق و لبنان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به دلسوزان عراق و لبنان فرمودند« توصیه می‌کنم الویت اول شما علاج ناامنی باشد، مردم مطالبات به حق دارند و در چارچوب و ساختار قانونی حل شود».

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم