تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۵۹۳۶
امام جمعه موقت ساری با اشاره به ایجاد داعش و تکفیری‌ها توسط آمریکا و ایادی آنها، گفت: کشتن ابوبکر البغدادی بازیچه جدید آمریکا است.
۰
plusresetminus
کشتن ابوبکر البغدادی بازیچه جدید آمریکا است/ هراس دشمنان از تاثیرات همایش جهانی اربعین
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به بیماری نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: آیت‌الله نورالله طبرسی پنج ماه در بستر بیماری به دلیل خون‌ریزی مغزی است، ایشان 40 سال در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کردند و به امر امام راحل، حکم نمایندگی ولی فقیه را دریافت کردند و بعد از رحلت ایشان نیز به عنوان نماینده ولی فقیه در استان  فعالیت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: آیت‌الله طبرسی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار تعریف ماموریت نمایندگی ولی فقیه به فرد دیگری شده است.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره نزدیک بودن 13 آبان ماه، گفت: در صفحه تاریخ انقلاب حوادث زیادی رخ داده است در 13 آبان امام راحل را از قم به ترکیه تبعید کردند، موضوع دوم کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی انجام شده است.

این مسئول با اعلام اینکه در روز 13 آبان روز ملی استکبار جهانی لقب گرفته است، بیان کرد: در سال 58 با روایات اسناد و شواهد متوجه خباثت آمریکا می‌شویم و تا قیام قیامت نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم.

قاسمی اضافه کرد: بزرگداشت روز 13 آبان یعنی اعلام وفاداری ما به امام و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری که ناخدای با خدای کشتی انقلاب اسلامی ایران است، در این روز لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی تسخیر شده است و امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را هم وزن با انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ادامه داد: در این 40 سال از انقلاب دشمنان همه نوع جنایت را در این کشور پیگیری کردند، 17 هزار نفر از نخبگان کشور ما ترور شدند، محاصره اقتصادی، تحریم اقتصادی و راه‌اندازی بحث برجام و پسابرجام که بنا داشتند کشور را بازیچه خودشان قرار دهند اما با وجود مقام معظم رهبری کشور به مسیر پیشرفت خویش ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به ایجاد داعش و تکفیری‌ها توسط آمریکا و ایادی آنها،ادامه داد: کشتن ابوبکر البغدادی بازیچه جدید آمریکا است، مردم دنیا بسیار آگاه هستند، حوادث اخیر عراق و لبنان یک درس است، جنگ را از شیعه و سنی خارج کرده و بنا دارند بین شیعیان نفاق ایجاد کنند، اصلاح اقتصادی حق مردم عراق است اما مطالبه‌گری با کشته‌سازی متفاوت است.

وی گفت: تخریب اماکن عمومی نشان می‌دهد که آنها به فکر مردم عراق نیستند آنها به دنبال کشته‌سازی و ایجاد نفاق بین شیعیان هستند، دشمنان اسلام از اربعین وحشت کردند و به دنبال ناامنی در عراق و کشورهای اسلامی هستند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴