BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ذوب‌آهن - شاهین؛ بهترین فرصت برای کسب اولین پیروزی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۲۸
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از هفته نهم لیک برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان شاهین بوشهر خواهد بود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،از هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 10 آبان ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.
سبز‌پوشان که در 8 هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده‌اند، امیدوارند بتوانند در این دیدار خانگی و آن هم مقابل تیم آخر جدول رده‌بندی به پیروزی دست پیدا کنند و طلسم نبردن در لیگ برتر را بشکنند.
شاگردان منصوریان علی‌رغم ارائه بازی خوب و قابل قبول در اکثر بازی‌های گذشته لیگ اما به برتری نرسیدند تا این تیم را در شرایط بحرانی قرار دهد و فشار روی بازیکنان و سرمربی این تیم زیاد شود.
شاهین بوشهر اما در شرایطی به مراتب بدتر و سخت‌تر از ذوب‌آهن قرار دارد و در 8 هفته گذشته 7 شکست را تجربه کرده است؛ شاهینی‌ها که سرمربی هم ندارند، در بازی قبلی برابر پرسپولیس شکست سنگینی متحمل شدند و از همین نظر روحیه خوبی برای این دیدار ندارند.

داوران دیدار ذوب‌آهن و شاهین
این بازی از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و سیدعلی‌اصغر مؤمنی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و عسگر محمدی، محمد راهی، میثم حیدری، امیرسامان سلطانی و قهرمان نجفی وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ مسعود مرادی نیز ناظر این بازی است.
محرومان و مصدومان دو تیم
ذوب‌آهن برای این دیدار محرومی ندارد و بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی می‌توانند به میدان بروند؛ در شاهین بوشهر اما محسن فیاض‌بخش و امیر‌حسین موسی‌زاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند.
نتایج بازی‌های گذشته
ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان پیکان تهران بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست شد؛ شاگردان منصوریان با 4 تساوی و 34 شکست و 4 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
بوشهری‌ها نیز در هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 5 بر صفر مغلوب شدند؛ شاهین با یک تساوی و 7 شکست و تنها یک امتیاز در رده شانزدهم جدول حضور دارد.
بهترین گلزنان دو تیم
در ذوب‌آهن ارسلان مطهری 2 گل به ثمر رسانده و حمید بوحمدان، محمد‌رضا عباسی، دانیال اسماعیلی‌فر و کریستانتوس هر کدام یک گل زده‌اند؛ در شاهین بوشهر نیز حسین مالکی 2 گل و بهمن سالاری و حسن نجفی هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
پنج‌شنبه 9 آبان ماه
سایپا - شهر خودرو
نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان
پرسپولیس - ماشین‌سازی تبریز
پارس جنوبی جم - سپاهان اصفهان
نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان
جمعه 10 آبان ماه
گل‌گهر سیرجان - پیکان
تراکتور تبریز - استقلال
ذوب‌آهن اصفهان - شاهین شهرداری بوشهر
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴