تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۲۰
دارنده مدال نقره کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: تا فینال خیلی خوب پیش رفتیم اما نتوانستم آنطور که می‌خواهم عمل کنم و مدال طلا را از دست دادم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد نخودی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره کسب مدال نقره مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان اظهار داشت: خوشحالم با دست خالی برنمی‌گردم؛ هر چند می‌توانستم قهرمان شوم.
وی ادامه داد: یک هفته قبل از مسابقات زانویم آسیب شدیدی دید و آب آورد؛ به طوری که یک هفته اصلا تمرین نمی‌کردم و تنها کارهای درمانی و فیزیوتراپی را انجام می‌دادم. در زمان مسابقات هم خیلی اذیت کرد، اما تلاش کردم توجهی نکنم و تنها به هدفم و پیروزی در مسابقات فکر کنم.
دارنده مدال نقره کشتی آزاد امیدهای جهان تصریح کرد: از عملکردم راضی هستم و امیدوارم کادر فنی هم رضایت داشته باشد. فکر می‌کنم تا فینال خیلی خوب پیش رفتیم، اما متاسفانه در فینال نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم و مدال طلا را از دست دادم.
نخودی خاطرنشان کرد: امیدوارم توانسته باشم پاسخ زحمات کادر فنی، مربیان تیم ملی و خانواده‌ام را با مدال نقره داده باشم، هر چند استحقاق و لیاقت آنها بیشتر از این مدال است، اما تلاش می‌کنم در مسابقات آینده اگر نماینده ایران بودم، جبران کنم.
به گزارش فارس، محمد نخودی، نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید در مسابقات جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 دارخان یسنگالی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 6 از سد بیامبادورج بات اردن از مغولستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 مقابل موراد کوراماگومدوف از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل رازامبک جمال اف از روسیه با نتیجه 8 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴