تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۱۷
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اثرگذاری بی‌نظیر فوتبال گفت: امروز می‌بینیم درس ولایتمداری را برای ما یک جوان فوتبالیست دهه هفتادی با نشان دادن پیراهنش که مزین به اطاعت پذیری از ولایت است بعد از خوشحالی گل به همه جهانیان نشان داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی قرایی در آیین تجلیل از مربیان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند اظهار داشت: ورزش هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به هدفی مقدس و والا یعنی تکامل انسان درراه رسیدن به خدا است که با تربیت صحیح جسم و روح رخ می‌دهد.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان افزود: مربی برای ورزشکاران یعنی همه چیز، یعنی یک دنیا انتظار تا جلسه بعدی تمرین و این گسترش این نگاه نیاز امروز فضای فوتبال ماست.
وی با تاکید بر اخلاق‌مداری عنوان کرد: امروزه ما بیشتر از اینکه به مربیان با دانش نیاز داشته باشیم به مربیان بااخلاق داریم و خوشا به سعادت جامعه‌ای که مربیان آن مجهز به سلاح دانش و اخلاق در کنار هم هستند و می‌توانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند.
قرایی ادامه داد: امروزه فوتبال به عنوان مهم‌ترین پدیده اجتماعی روز جامعه مطرح و اثرگذار است و آنقدر دامنه نفوذش در جامعه فراگیر شده که بسیار سخت و ناممکن است تا جایگزینی برای آن مشخص شود.
وی با اشاره به اثرگذاری بی‌نظیر فوتبال بیان کرد: امروز می‌بینیم درس ولایتمداری را برای ما یک جوان فوتبالیست دهه هفتادی با نشان دادن پیراهنش که مزین به اطاعت پذیری از ولایت است بعد از خوشحالی گل به همه جهانیان نشان داد، اقدامی که تأثیرگذاری آن به مراتب بیشتر از سخنرانی‌ها و همایش‌های چندصد میلیونی مدیران و مسئولین است.
قرایی اضافه کرد: پس فوتبال یک فرصت است و باید از این فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن برای فرهنگسازی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه انقلابی و بنیه اعتقادی، مذهبی و انقلابی نسل جوان کشورمان بهره برد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴