تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۱۲
مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و خیلی خوشحالم که توانستیم با فوتبالی که در زمین به نمایش گذاشتیم، یک امتیاز بگیریم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سامان نریمان‌جهان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی خوبی انجام دادیم و خیلی خوشحالم که توانستیم با فوتبالی که در زمین به نمایش گذاشتیم، یک امتیاز بگیریم.
وی در خصوص دیدگاهش درباره سنگ‌پرانی و فحاشی تماشاگران بعد از پایان مسابقه به علیپور، گفت:‌ در دو سه سالی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود، تماشاگران عادت داشتند بازی را ببرند. امروز هم نمی‌شد گفت که علیپور مقصر صددرصد تساوی بود. شاید درست نباشد که من در مورد حریف صحبت کنم، ولی از این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و باید با این موضوعات ساخت.
مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان در خصوص اعتراض تیم ماشین‌سازی به وقت‌های تلف‌شده در نیمه دوم گفت: متاسفانه 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام شد. فکر نمی‌کنم با هر خطایی که اتفاق می‌افتد این همه وقت تلف‌شده در نظر بگیرند. اگر این‌گونه باشد، تمام بازی‌ها باید بیش از 7-6 دقیقه وقت تلف‌شده داشته باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما